leo1949 Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 Ik heb het nog eenvoudiger. Ik heb met behulp van Norton Ghost een image gemaakt met een kale geregistreede Windows xp. Op een lege hardisk is binnen 10 minuten de complete xp geregistreerd en al terug gezet. Ook heb ik dit gedaan met Windows xp + Office xp omdat ik die regelmatig gebruik (ook geregistreerd). Als deze is terug gezet en de computer opnieuw opgestart word krijg je te zien dat er nieuwe hardware gevonden is en dat deze word geinstaleerd. en daarna werkt alles weer en dit werkt ook op de meeste computers. Het voordeel hiervan is dat alles in 1x doorgaat en je geen opties hoeft aan te geven. 1 kwartiertje werk i.p.v. 1 1/2 uur Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 Je kunt gewoon het Microsoft telefoon nummer die in de applet staat bellen, zodat je code weer wordt vrijgegeven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen