Ga naar inhoud


allcam versie 2.2 humfree


Gast

Aanbevolen berichten

heeft iemand al de nieuwe allcam in zijn<BR>humax zitten ( release date 22-06) v2.2 ?<P>ik hoorde dat je hiermee alles op goldcard kon krijgen in ird*t* slot en dat kaart er niet meer in en uit hoeft ??<P>zoja welke files moet ik daar dan voor hebben GK ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


dus als ik het goed begrijp eerst 2.2 er in en dan de kanaal lijst er op nieuw in pompen<BR>ik ga het proberen<BR>en bedankt voor de goede raad<BR>lukt het dan laat ik je het gelijk even weten wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond de gehele avond kunnen genieten van de nieuwe patch. Het schakelen gaat al wat sneller in vergelijking met V2.0 echter deze versie loopt nog steeds vele keren vast. Veel restarts moeten geven of omdat hij vast stond danwel om dat hij de key van de provider niet herkende. Er moet ook aan deze versie dus nog wat worden gesleuteld. Advies even wachten op versie 2.3 alsdie er tenminste komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werk ik nog steeds met versie 2.0, loopt hier beter dan de 2.2 versie?<BR>Nog geen enkele vastloper gehad.<BR>Nu werk ik wel met Funcard voor Seca en Jupiter 2 card voor irdeto.<P>Toch voor het eerst nu PW ORF ATV C- en Stream op 1 card zonder card in en uit, geweldig.<P>Helgo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...