Ga naar inhoud

allcam versie 2.2 humfree

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heeft iemand al de nieuwe allcam in zijn<BR>humax zitten ( release date 22-06) v2.2 ?<P>ik hoorde dat je hiermee alles op goldcard kon krijgen in ird*t* slot en dat kaart er niet meer in en uit hoeft ??<P>zoja welke files moet ik daar dan voor hebben GK ?

Geplaatst:

Ik heb hem (2.2) erin gezet, en tranen in mijn ogen, mooi hoor !<P>Ik heb hem over season lopen, kan je dus helaas geen Gold ervaring geven.

Geplaatst:

De 2.2 werkt perfect, maar ik gebruik nog steeds 2 kaarten (GW) Een vor Ird*** en een voor S**a. Hij is in ieder geval veeel stabieler dan de 2.0

Geplaatst:

als die er in zet dan gaat mijn humax niet meer aan dan krijg ik rA tezien in mijn display <BR>wie weet wat dat is mad.gif" border="0

Geplaatst:

probeer eens eerst de orginele van humax erop te zetten en dan die van humfree confused.gif" border="0

Geplaatst:

ik kom niet op de humax site wie heeft het orginale hic file voor mij voor de humax 5400<BR>loader H2.08 mad.gif" border="0

Geplaatst:

Draait de 2.2 patch goed met een h2.08 loader??? Ik lees hier slecte berichten over op andere boards !!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst:

dus als ik het goed begrijp eerst 2.2 er in en dan de kanaal lijst er op nieuw in pompen<BR>ik ga het proberen<BR>en bedankt voor de goede raad<BR>lukt het dan laat ik je het gelijk even weten wink.gif" border="0

Geplaatst:

geprbeerd maar het werkt niet!!!!<BR>nog steeds rA........jammer hoor frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

Gisteravond de gehele avond kunnen genieten van de nieuwe patch. Het schakelen gaat al wat sneller in vergelijking met V2.0 echter deze versie loopt nog steeds vele keren vast. Veel restarts moeten geven of omdat hij vast stond danwel om dat hij de key van de provider niet herkende. Er moet ook aan deze versie dus nog wat worden gesleuteld. Advies even wachten op versie 2.3 alsdie er tenminste komt.

Geplaatst:

Hier werk ik nog steeds met versie 2.0, loopt hier beter dan de 2.2 versie?<BR>Nog geen enkele vastloper gehad.<BR>Nu werk ik wel met Funcard voor Seca en Jupiter 2 card voor irdeto.<P>Toch voor het eerst nu PW ORF ATV C- en Stream op 1 card zonder card in en uit, geweldig.<P>Helgo

Geplaatst:

op dit moment draai ik met de 2.0 versie en die is in het nederlands , is de 2.2 ook in het nederlands???????????? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.