Ga naar inhoud


NL versie 2.2+ patch


Gast

Aanbevolen berichten

heb maar eens een vertaling *.hnf en verzoek naar humfree/planet gedaan om NL vast op te nemen in de komende versies, wel zo makkie.<P>ben benieuwd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat is de verbetering van deze versie ik heb nu nog een oude versie in gebruik en wacht de kinderziektes liever af de patch zou de humax trager maken of is er nu een echte verbetering.<P>satkees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was het antwoord:<P>"We have plans for a language patch programm.<BR>Keep watching <A HREF="http://www.humfree.de" TARGET=_blank>www.humfree.de</A> (we will announce our future projects on <A HREF="http://www.sat4all.com" TARGET=_blank>www.sat4all.com</A> also).<BR>Please don´t send us files. Due to virus attack trials by some badasses we<BR>don´t open any attachment of any kind anymore. Sorry for that inconvenience."<P>afwachten dus... maar is dan wel weer de moeite waard !<P>2 satkees; ik lees verschillende ervaringen, ikzelf heb (nog) geen vastloper gehad, werkt heel goed L2.08- en 16.200. De aanpassing is 2.2 is een symulcrypt fix. (zie tekstfile bij download bestand)<P>de link naar de voorlaatste versie (NL) staat <BR>op dit board.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb humax 5400 als ik versie 2.2 er in zet dan bijft er in mijn display rA staan<BR>en verder doet hij niks elke andere patch gaat goed<BR>dus ik vind het echt kl.....<BR>jammer ik had het graag willen proberen mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

best bert delft<BR>je hebt al enkele keren gevraagd wat die Ra is<BR>EEn tijdje geleden heb ik op een oude humax<BR>5100 crypto embedded, nieuwe software willen<BR>zetten( originele van humax)<BR>Ik had eerst de settinglijst geprobeert en dit werkte goed<BR>maar na het laden van de software gaf de humax enkel RA aan en er funtioneerde niets<BR>meer,maar ook niets meer<BR>We hebben een nieuwe moeten kopen<BR>Sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teebee<BR>Ik ben zeker, dit was een 5100cr<BR>hij had geen C.I. slot<BR>Het toestel is ongeveer 2 jaar oud<BR>Het is namelijk een toestel van een vriend<BR>hij had dit gekocht om naar god channel op de sirius te kijken. Na een bepaalde tijd was hij die godchannel moe en wou naar FTA<BR>astra kijken, maar omdat er in dit toestel<BR>nog oude software zat werkte dit zeer<BR>langzaam.<BR>daarom heb ik geprobeert om er nieuwe originele software op te zetten<BR>En er staat op RA ( niets anders)<BR>Hoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

BertDelft neem het kommentaat van TeeBee ter<BR>harte! Ra is inderdda geen zenderlijst en laat nu net die laatste patch bij sommige Hummies een deeltje van het geheugen vernaggelen waar de zenderlijst staat, Probeer gewoon eens nadat je de patch er in hebt gezet de zenderlijst er opnieuw in te zetten. Als het net het begin van je zenderlijst is dan vindt de Hummie GEEN zenderlijst!<BR>Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

v2.2 werkt bij mij perfect.<BR>Het schakelen van de zenders gaat nu ook weer een stuk beter dan bij v2.0<BR>En ik heb ook nog steeds geen vast loper gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke jongens ik ga het nog een keer proberen <BR>eerst patchen naar 2.2 en dan weer de zenderlijst er op nieuw in<BR>dit heb ik al geprobeerd maar ik ga het nog een keer doen<BR>ik blijf hoop hebben en proberen <BR>ik vind het leuk deze hobby om alles uit te proberen en te zoeken dat is weer een voor deel cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bert zet er nu eerst een orginele firmware in hic10 van de orginele humax site en probeer het dan nog eens dat wil nog wel eens helpen<P><BR>greetz lorisdam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...