Ga naar inhoud


NL versie 2.2+ patch


Gast

Aanbevolen berichten

Beste Heren!<P>Heb de ALLCAM versie 2.2 reeds vertaald en is dus wederom beschikbaar!<P>Zal hem aan Toxicq toemailen en aan Duck!<P>Ter info,<P><BR>Crazy Ivan.... rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

beste toxic,<BR>heb de nieuwe patch geladen maar kan in mijn menu geen dutch,nl of nederlands vinden wat wel zo was bij de vorige kwam keurig dutch in beeld. Krijg welk humfree achtergrond dus ik ga er vanuit dat het wel gelukt is maar krijg geen nl. Heb dus niet hetzelfde als bert maar krijg geen nederlands in mijn menu.Vind het opzich niet zo probleem maar wilde het je even laten weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb eindelijk ook de 2.2 patch in mijn hummie gezet, hierna direkt getest en gelukkig geen ra mededeling alles leek te werken tot ik bij kanaal 1 tot 12 kwam.<BR>die deden het niet meer. heb toen de zenderlijst opnieuw er in geladen en nog steeds kanaal 1 tot 12 weg. daarna maar snel de 2.0 patch erin gezet. nu werkt alles weer.<BR>heeft iemand hier ook een oplossing voor ???<P>groetjes,<P>hfdhfd2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allen!<P>Heb het Installatie menu veranderd, oftewel je kan nu gewoon Dutch/NL kiezen ipv. Duits om de Nederlandse menu's te krijgen.<P><BR>Gr,<P>Crazy Ivan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een beetje shit om geen URL's neer te zetten, maar als je de duckfiles weet te vinden, vind je daar ook de 2.2+ NL patch van Ivan.<P>succes !<P>Close topic please ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje shit?? Doe eerst je ogen eens open.<P>Dit staat in ditzelfde topic een aantal berichten terug:<P>-----<BR>Toxic[Q] <BR>SAT4ALL Sheriff <BR>Member # 6744 <BR> geplaatst 25-06-2001 17:45 <BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>Hij staat al in het links en downloads forum:-))<BR>Dank je voor de perfecte vertaling!<P>Toxic[Q] <BR>----<P>Dus eerrst kijken dus en dan pas beginnnen te roepen frown.gif" border="0<P>Toxic[Q]<p>[ 27-06-2001: Bericht aangepast door: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry hoor Toxic.<P>Volgens mij hebben we allen dezelfde doelstelling, elkaar helpen en geholpen worden via dit board.<P>Deze topic-start en diverse andere bijdragen, al dan niet gewaardeerd, hebben voor mij altijd een normale toonzetting gehad.<P>Same-2-U. ?<P>topic maar weer sluiten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...