Ga naar inhoud


nieuwe patch allcam 2.2 er niet in !!!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

krijg de nieuwe alcam patch 2.2 er niet in ik krijg rA in mij display ik heb loader H2.08<BR>ik heb ook het orginale hic er in gezet en dan de 2.2 maar toch steeds error<BR>andere patchen gaan wel goed <BR>wie weet een oplossing<BR>bedankt alvast mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het ligt in ieder geval niet aan de loader, want ik heb ook 2.08 en de patch liet zich makkelijk laden. Ik weet dat dit geen hulp is, maar dan weet je toch vast dat het niet aan de loader ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je zeker dat ie 't niet doet?<P>Ik kreeg na software upload ook melding rA,<BR>maar na opstarten draait de patch vervolgens<BR>prima,,<P>greetz Digidirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je klaar bent met patchen dan krijg je end tezien dan zet je de hummie uit even wachten ....... en dan zet je hem aan....<BR>dan krijg ik rA tezien en verder doet hij niks jammer jammer jammer mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bert Delft Ik heb gelezen op een Duits forum dat je dan de 2.0 versie weer terug moet zetten, dan schijnt weer alles te werken en kun je weer andere firmwares inladen. Probeer het eens en laat weten of het gelukt is aub.<P>Grtz, A_O_D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...