Ga naar inhoud


risico nieuwe all-cam patch


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik heb sinds kort weer een (nieuwe) <BR>HuMaX 5400 en die is op dit moment nog niet gepatched (versie 1.01.10, loader 2.08 ( 00016.600) )<P>Maar ik lees hier in het forum berichten dat bij sommige hummies ie niet meer opstart en een Ra melding krijgen. <P>Mijn vraag is, kan je als je dit probleem hebt de orginele software zonder patch er weer op krijgen ?<P>En kan je dit oplossen door de zenders/settings opnieuw intelezen ?<P>Ik probeer dit niet liever, stel je voor dat ie niet meer op zou starten shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0 <P>Iemand hier enige ervaring meer<P>thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb ook loader H2.08 en ik heb ook een rA melding gehad op mijn hummie maar het probleem is zo verholpen door gewoon de oude software er weer in te zetten en je hummie doet het weer<BR>greotjes BERT smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die melding kreeg ik ook toen ik de nieuwe 2.2 versie had ingeladen. De oplossing was eenvoudig even de stroom uitschakelen en aanschakelen en alles werkte prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar het is dus weer mogenlijk om<BR>de oude software of andere terug te zetten ?<P>want in de computer wereld, als je een BIOS flashed en hij mislukt heb je er nix meer aan.<P>dus als ik het goed begrijpt, en het verkeerd gaat kan je gewoon via de null-modem kabel de software erop flashen ?<P>--<P>btw, weet iemand of er nog irritante bugz in de versie 2.2 zitten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb loader L2.08, geen enkel probleem gehad met patch 2.2. Ook geen rA error, en de zenderlijst staat er nog gewoon in.<BR>net als vorige patches valt het op dat na selektie van NL, de help functie in duits is.<BR>Op zich niet zo'n probleem, liever in ned of engels gehad. cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patch is gelukt... smile.gif" border="0 <P>maare het is me nog niet gelukt PW met m'n<BR>GW te descr. iemand hier nog tips over ?<P>Heb nu even veel zenders als dat ik had confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt nu allemaal perfect ..<P>met een paar b*am*er files iets geedit<BR>op de GW geprogged <BR>en het loopt ... smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0 <P>thnx jullie allemaal.<P>topic-closed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...