Gast Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 zou graag ivm komende vakantie een cam willen aanschaffen, alleen welke??? de enige voorwaarde is dat er gespeeld mee moet kunnen worden en nog belangrijker de cam moet dan nog compatible zijn met de originele c+ kaart. Welke Kaart? skystar
Ome Merde Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 seca2 of irdeto2 kaart ? en in welke receiver moet ie ? merDe deze ruimte is te huur
paqbro Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 In dat geval zou ik voor de magic cam gaan, ik ga er vanuit dat je de canal digitaal kaart ook nog moet aanschaffen (seca 2) Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
leo1949 Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 Citaat: welke cam bij officiele c+ kaart Graag zou ik hierover ook een vraag willen stellen en dat is: Zijn er ook cams die zowel Seca2 als Irdeto2 aan kunnen? Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Theo50 Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 Er zijn diverse cams die zowel Seca I en II als Irdeto I en II aankunnen. Magic-cam, Matrix Reload, X Cam, Dragon en er zijn er nog veel meer. Zet je zoekmachine aan en kijk eens bij lefdata, daar staat veel info over de diverse modules. Ik vraag mij alleen af waarom iedereen opeens Irdeto II wil kunnen ontvangen, want Canal Digitaal blijft na 1 maart ook gewoon Seca II gebruiken. Er zijn nog een hoop oude Canal+ abonnees die een Irdeto ontvanger hebben en om die niet kwijt te raken gaan ze ook IrdetoII coderen. Succes Theo50
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen