Ga naar inhoud


ik blijf verbaast over de 5400.wie weet meer?


Gast

Aanbevolen berichten

tot twee maal toe de softweare 2.2 geladen<BR>met de patch en steeds Ra,vervolgens oude<BR>terug gezet met sucses.vervolgens heb ik het<BR>ned paket op de buis wat ik voorheen niet had<BR>echter zonder rtl4 en 5 en veronica ?ra ra hoe kan dit nou.<BR>heeft iemand sugesties om de versie 2.2 er in te krijgen. heb loader H208 rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ook het probleem RA<BR>Ik heb vanalles geprobeert, als ik de lege settinglijst er op zet dan gaat de RA weg en klikt de humax intern ergens<BR>dit lijkt normaal<BR>De humax werkt en heb hem zelf in quick mode de astra laten afzoeken<BR>hij vind een 300 zenders ,dit werkt met de nieuwe 2.2 versie<BR>MAAR Als ik nu een andere settinglijst er op zet komt er de RA weer op<BR>wat wel lukt is de oude 01.10 er zetten dan gaan alle setting lijsten weer normaal<BR>KAN mij iemand helpen ik ben al de ganse avond met dit bezig<BR>Humax model H2.08 0016.0600

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de zelfde 5400 sinds kort.<BR>met de zelfde loader en softweare versie als jij .Ik heb slechts kort ervaaring met deze<BR>ontvanger .vraag van mij ,hoe kun je bacuppen<BR>met de wdn40ak softwaer of gebruik je andere <BR>programmateur

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dat ook gehad vandaag...mijn oplossing...eerst de NL patch erin , daarna +cam 2.0 ...daarna +cam 2.2...<BR>resultaat : geen RA meer en alles ok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste satturk,Bedankt voor de opmerkingen<BR>maar meneer jordi en ik hebben het zelfde probleem<BR>Bijde manieren geprobeert echter geen succes<BR>Ra begint mij te vervelen,mijn hummie slikt<BR>alleen de hic 10110pnl versie<BR>nieuwe opmerkingen graag mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij zijn een dagje verder<BR>Het RA probleem blijft, na alle goede <BR>aanwijzingen van satturk<BR>Dank Voor de hulp<BR>Heb op ander forumke gelezen dat er nog<BR>h2.08 versies zijn die niet de versie<BR>2.2 aanvaarden<P>We geven het op en wachten op volgende versie<BR>Planethemp zou er aan bezig zijn ?<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

satturk ben nu iets verder als voorheen<BR>het volgende gedaan.<BR>Eerst de 2.2 er in gezet,en vervolgens je refres gedraaid.zonder de bucuplijst terug te plaatsen<BR>toen voor het eerst geen ra<BR>daarna de zenders laten zoeken en zie daar.<BR>nu de volgende vraag :wat is het verschil in <BR>mogelijkeheden tussen deze versie en de 2.1.<BR>Moet nog steeds kaartje wisselen<BR>graag reactie van iedereen<BR> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb jij ook dat alle satelitten alleen maar<BR>astra heten jordy<BR>Soms heb ik het idee dat wij een nieuwe andere hummie hebben met andere hardwaere<BR>de mijne is gemaakt in mei altands dat staat op de stikker

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop het SatTurk want je truukje met de settings werkt niet 100% want als je een de hummie een koude reset geeft heb je het zelfde probleem weer.<P>we wachten af wat er gaat komen.<P>gr.

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...