Ga naar inhoud


EPG onder C*n** D*g*t*l verdwenen?


Gast

Aanbevolen berichten

Misschien stelt 't niets voor, maar sinds ik ben overgestapt van een triax 80cm, naar een Visiosat Bisatllite, heb ik op m'n Hum 5400 geen EPG gegevens meer op de nederlandse zenders.<P>Is dit iemand bekend? frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Check de verschillende boards en onderwerpen jongens. Er zijn al verscheidene "vreemde" meldingen gedaan, wat waarschijnlijk te wijten is aan onderhoudswerk mad.gif" border="0 Wat nu o.a. het geval is dat C+1,2,16:9,cinecinemas FTA wordt uitgezonden confused.gif" border="0 en dat op een Irdeto box de SECA kanalen kunnen worden ontvangen confused.gif" border="0confused.gif" border="0<BR>Op mijn Nokia9800 heb ik op dit moment ook geen EPG info meer frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan Allen,<P><BR>Canal+ heeft weer eens een s/w upgrade via de satelliet doorgestuurd wat tot gevolg had dat sommige Strong gebruikers nu gebruiker af zijn aangezien hun Strong met PPV patch door deze upgrade is overleden.<BR>Gelukkig hebben bezitters van een CI ontvanger hier alleen een EPG verlies aan overgehouden. <BR>Met een originele kaart zou het nog moeten werken aangezien Canal+ ook veel in omloop zijnde PUAA en PBM heeft vernietigd.<P> crying.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...