Ga naar inhoud

T*q**ll* weg op Humi5400

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds vandaag verdwenen. In Duckstad nog geen goede oplossing gevonden, ook de secanix van 27-06 niet.

Geplaatst:

Beamer workzzz fine.<P>Taquilla net even voor je bekeken en die is er nog gewoon. (GW-kaart/Aston 1.05/Hum5400)<P>geen idee wat er met secanix of andere file mis is, probeer anders gewoon even beamer erin te zetten.<P>Ik ga even kijken of ik je kan mailen, stop de URL in je mailbox.<P>succes !<BR>geen dank, liever rate ***** haha !!

Geplaatst:

Ik weet niet of het sturen van prive berichten me lukt, maar URL is nu onderweg,<BR>zet beamer erin, die loopt in ieder geval.<P>succes !<BR>geen dank, liever rate ***** haha !!

Geplaatst:

URL verzonden via private message.<P>Aan Mokum: ik kan je niet mailen; in je profiel geen www. of emailadres en private message staat uit bij je ?<P>Kan je op dit moment dus geen file/link sturen, sorry.

Geplaatst:

Alles werkt weer behalve Taq 9,11,12 die waarschijnlijk gewoon niet uitzenden. Beamer files werken evenals Duck 5 juni. Gewoon wat eerder overgeschakelt op july keys vermoed ik. Bedankt iedereen voor de snelle reactie!

Geplaatst:

bij mijn werkt ook t||q nog<BR>met gw en aston 1.05 h5400

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.