xfiles69 Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 wat moet ik me voorstellen onder een achtergrond patch te vinden bij dhr.duck.<BR>toch niet het wallpaper van mijn menu?<BR>die oplossing van satturk wrkt die.<BR>Eerst backup settings, dan de refresh erin,patchen en daarna de orginele settings erweer in?<BR>b.v.d. Fox
Gast Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 De backgroundpatcher is inderdaad om de achtergrond van het menu te kunnen wijzigen.<P>Verder werkt die oplossing van Satturk perfect!<BR>
Gast Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 Om goed beeld als achtergrond te krijgen, moet je volgens mij iets speciaals doen. Weet echter niet wat (blijft blokkerig beeld)
xfiles69 Geplaatst: 28 juni 2001 Auteur Geplaatst: 28 juni 2001 zal zondagavond even een poging doen.<BR>Stel dat het niet goed gaat kan ik tenminste eerst nog even formule 1 kijken.<BR>Bedankt.
Gast Geplaatst: 29 juni 2001 Geplaatst: 29 juni 2001 Je moet je plaatje met een tekenprogramma al het juiste formaat geven (704 x 576 pixels).<BR>Grotere plaatsjes worden door het programma zelf omgezet en dat is daar niet zo goed in => blokkerig resultaat
xfiles69 Geplaatst: 30 juni 2001 Auteur Geplaatst: 30 juni 2001 Het gong mij eigenlijk niet om de achtergrond te veranderen maar wilde gewoon weten wat het was ,background patcher?<BR>Lijkt er wel op dat hij op de "achtergrond" gaat patchen (terwijl je kijkt).<BR>Heb inmiddels v2.3 erop zitten geen probleem bij aanzetten "ra" (+-0.5sec.)en daarna goed.
Aanbevolen berichten