Ga naar inhoud


EPG a+ werkt niet meer met 2.2nl patch


Gast jhk_nl

Aanbevolen berichten


Klopt, ik heb de oude soft er nog in.<BR>Same problem....<P>Wait and see....<P>-------------------------------------------<BR>jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update ook andere gevolgen...<P>Het is weer Anal+ Feest en iedereen is uitgenodigd zonder daadwerkelijk een uitnodiging te hebben ontvangen....of toch wel, maar dan via de schotel???<P>Affijn Anal+ heeft weer een aantal PPVA en PBM codes gewijzigd en vernietigd zodat er nu plots geen EPG info meer is op sommige decoders. De ongevraagde zogenaamde update is dus niet alleen dodelijk geweest voor sommige decoders zoals de Strong maar het heeft ook gevolgen gehad voor alle andere decoders.<BR>Zelfs met een originele Anal+ kaart kan ik nu geen EPG ontvangen, dus bellen naar Anal+ die zegt dat dit een bekend probleem is en een gevolg kan zijn van een technische update van hun systeem???<P>Affijn de support van Anal+ is gewoon zoals bekend goed klote en daar betaal je dan ook voor...<P>Wederom mijn complimenten aan het meest onbestuurbare en oncontrolleerbare bedrijf in Europa....<P>Anal+ krijgt van mij de gouden eikel!!!<P><BR>SIM-PEL<BR> <BR> sleep.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt niet aan het wissen en/of veranderen van een PBM of PPUA hoor.<BR>Bij Canal+ ligt gewoon een hoop apparatuur plat die verantwoordelijk is voor het meezenden van o.a. de EPG<BR>Die service van de beste brave borsten bij Canal+ is iedereen onderhand wel gewend icon13.gif <P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn komplimenten Toxic [Q]<P>Zou een baan bij Canal+ je niet enorm liggen???<P>Je geeft in iedergeval betere support dan hun en je kennis is mijns inziens ook van beter niveau dan de meesten aldaar... wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...