Ga naar inhoud


software update 2.3


xfiles69

Aanbevolen berichten


Ik heb even informatie bij een expert moeten inwinnen omdat ik er nu ook niet meer uitkwam.<BR>Crazy Ivan: Beide versies die jij mij stuurde hadden volgende header (vanaf 36 gezien):<P>36 16 FF FF FF 00 16 00 00<P>DAT MOET ZIJN:<P>36 00 16 00 00 00 16 FF FF<P>waarbij 00 16 00 00 de receiver ID is en<BR>00 16 FF FF de eeprom ID is zoals die ook in jouw ontvanger in het status menu verschijnt.<BR>Om nu te voorkomen dat je 4 verschillende versie moet maken voor de 4 verschillende 5400 types hebben de experts van die 00 16 02 00 of b.v. 00 16 06 00 gewoon 00 16 FF FF gemaakt waarsoor de firmware wel nog "test" of de ontvanger een 5400 is (16) maar niet welke ID de ontvanger heeft.<BR>Let de volgende keer even een beetje op de ID dat scheelt mij weer een hoop kopzorgen laugh.gif" border="0 en heb ik meer tijd voor bavaria.gif" border="0<BR>De nieuwe firmware met Nederlands menu staat dus nu (lichtelijk aangepast) weer in downloads en links:-))<P>Toxic[Q]<p>[ 29-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Toxic [Q]<P><BR>Moet je me toch eens uitleggen welke instructies ik dan moet geven bij hdftool<BR>aangezien ik nu met -id1 en -id2 toch dacht ik de juiste opdrachten ingeef....<P>Sorry voor het ongemak want ik gun je best een bavaria.gif" border="0 , mezelf ook trouwens...-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik zelf een tool van TB maar ik heb moeten beloven dat niet door te geven.<BR>Als het je met de hdf tool niet lukt, gebruik dan de checksum fixer van schuminl.<BR>Dan kun je de header gewoon met een hex editor veranderen en de checksum hercalculeren met dat tooltje.<P>Toxic[Q]<P>Check even dringend je PM. Je hebt nog een foutje gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...