Ga naar inhoud


Background-Patcher 1.3.2


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb van de ontwikkelaar van Background-Patcher begerepen dat zijn utility compatibel is met de HIC-10110PHplusCAM-2.x. Alleen merk ik dat de gepatchte file (met eigen achtergronden) 541KB groot is terwijl de originele HIC 2.3 file 768KB groot is. Kan ik dit verklaren door het verschil in grootte van de afbeeldingen? Of is de originele HIC file verminkt en zijn functionaliteit daardoor verziekt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


De werkwijze is dat je eerst de volledig patch op de Humax zet en daarna de door backgroundpatcher aangemaakte HDF file, die dan letterlijk een patch op de al aanwezige firmware uitvoert, en dus alleen de achtergrondplaatjes vervangt; 514 KB voor de plaatjes-HDF, betekent volgens mij wel dat je erg grote plaatjes gebruikt hebt?<BR>Je moet er overigens wel erg goed op letten dat je wel EXACT de firmware-file patched die je ook in de Humax hebt zitten!<BR>Dus als je een nieuwe firmware installeert, dan ook opnieuw een HDF file maken met jouw plaatjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heren: Dat verhaal klopt volgens mij niet. Een "plaatjes" hdf file moet +/- 250KB groot zijn. De groote ervan kan niet afhankelijk zijn van de gebruikte afbeelding. De file kan alleen groter zijn als je de compressie functie in de achtergrond patcher uit zet!<BR>Een plaatje wordt volgens mij door de achtergrond patcher altijd naar een bepaald formaat terug gebracht omdat het anders gewoon niet op de juiste plaats in de firmware past.<P><BR>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...