Ga naar inhoud


patch 2.3 werkt als een trein !!!!!


Gast

Aanbevolen berichten


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Bert delft:<BR><STRONG>klasse die nieuwe patch allcam 2.3 werkt als een trein van middag er in gezet en klasse<BR>mijn komplimenten aan de makers<BR>groetjes BERT smile.gif" border="0smile.gif" border="0bavaria.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Patch allcam V2.3 waar tevinden, ik heb V2.2<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij draait het ook goed. Alleen krijg ik bij sommige zenders een irdeto allcam status gevolgd door een nummer te zien. Enig idee wat dat inhoud? Enneh,als ik extra info opvraag bij bv. blue movie1 shocked.gif" border="0 dan staat er "vrij" terwijl er toch niets te zien valt. Vreemd toch?<BR>ZmokE!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, bij mij doet hij het ook prima. No service running or scrabled geeft hij nu met een foutcode aan read.gif" border="0 . Deze nummers wisselen wel.<P>Gr8 job. !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze meldingen krijg ik voornamelijk als ik zap op kanalen van NOVA/HELLAS.<BR>Andere providers draaien als een zonnetje.<BR>Wat is er aan de hand met die grieken????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem ook gepacht na de nieuwe loader er op te zetten. Maar nu doet mijn GW s*ca kaart niet in de embedded cam. Klopt dit en moet ik dan een andere GW kaart met andere files maken en hoe kom ik er aan. Ik heb me helemaal lamgezocht maar kom niet verder. Kan iemand mij misschien op weg helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...