Ga naar inhoud


GW-s*ca doet het niet na 2.3 patch humax?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb nu mijn splinternieuwe Humax 5400 IRCI gepatch naar allcam 2.3nl. Nou doet mijn s*ca gw kaart het niet in de embedded cam van de ontvanger. Moet ik een ander gw kaart maken met andere files of moet ik deze kunnen gebruiken?? Zou iemand mij kunnen helpen? Mijn mail is babelasi@hotmail.com Kunnen jullie mij het desbetreffende mischien mailen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


NEO, zou jij het erg vinden om niet iedere keer iedereen te vragen zaken naar je toe te mailen? Er is voldoende op het internet te vinden en zelf proberen is voor de hobby ook wel eens leuk. Als je er echt niet uit kunt komen kun je altijd nog eens iemand vragen wink.gif" border="0 <P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Toxic ik begrijp wel wat je bedoelt,maar omdat er zo ontzetted veel files op internet staan met ieder een ander naam. Is het mij niet gelukt om er achter te komen welke ik nou moet hebben voor de gepatchte 5400. <P>Daarom vraag ik jullie om hulp welke ik nou precies moet hebben. <P>En het is mij nog steeds niet gelukt om na de patch s*ca te bekijken? crying.gif" border="0crying.gif" border="0crying.gif" border="0crying.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is wel goed gepatcht want ik heb wel een nederlandse menu maar nou nog de goede files voor de GW kaart? Ik heb lopen zoeken maar weet echt niet welke ik moet hebben en waar ze staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...