Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Ik heb nu mijn splinternieuwe Humax 5400 IRCI gepatch naar allcam 2.3nl. Nou doet mijn s*ca gw kaart het niet in de embedded cam van de ontvanger. Moet ik een ander gw kaart maken met andere files of moet ik deze kunnen gebruiken?? Zou iemand mij kunnen helpen? Mijn mail is babelasi@hotmail.com Kunnen jullie mij het desbetreffende mischien mailen.
Ron Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 NEO, zou jij het erg vinden om niet iedere keer iedereen te vragen zaken naar je toe te mailen? Er is voldoende op het internet te vinden en zelf proberen is voor de hobby ook wel eens leuk. Als je er echt niet uit kunt komen kun je altijd nog eens iemand vragen <P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 hoi Toxic ik begrijp wel wat je bedoelt,maar omdat er zo ontzetted veel files op internet staan met ieder een ander naam. Is het mij niet gelukt om er achter te komen welke ik nou moet hebben voor de gepatchte 5400. <P>Daarom vraag ik jullie om hulp welke ik nou precies moet hebben. <P>En het is mij nog steeds niet gelukt om na de patch s*ca te bekijken?
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 gewoon bij duck kijken staat de emu file werkt goed<BR>succes
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Ik heb hem hij doet het maar dit zijn maar 8 providers.
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Hij is wel goed gepatcht want ik heb wel een nederlandse menu maar nou nog de goede files voor de GW kaart? Ik heb lopen zoeken maar weet echt niet welke ik moet hebben en waar ze staan.
Gast Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 Men moet ook niet alles ineens willen.<P>Wil je meer provider,koop een aston1.04 of hoger.
Aanbevolen berichten