Ga naar inhoud


GEZOCHT INFO vr HUMAX 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Beste,<P>Ik zou mij graag een Humax 5400 aanschaffen, maar naar het schijnt (wat ik toch lees) lijken er hier een aantal versies van te bestaan. Gezien ik graag een tweedehands toestel zou kopenn had ik graag geweten van de kenners waar ik op moet letten wat wel & wat niet ...<BR>Naast secca zou ik graag ook betacrypt & viaccess zenders willen ontvangen. <BR>Uiteindelijk bedoeling is om een groot boeket van Muziek zenders te kunnen ontvangen om hier en daar de live optredens eraf te plukken.<P>Graag uw opmerkingen.<P>Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hee Blue boogiemans!<P>Gewoon kopen!, niet meer als FL. 1000 voor een nieuwe geven of een lager bedrag tweedehands.<BR>Als je iets 2e hands koopt vervalt voor jouw de garantie die wel geldt voor de 1e eigenaar.<BR>Voor mensen zoals ik geldt er maar 1 ding voor de hummie 5400: hebbu!!!!<P>Pino<BR> bavaria.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sluit mij helemaal bij maantje aan. Ik heb hem nog maar net 14 dagen en ben al verkocht het ding loopt als een trein<P>groetjes maikie<P>(ps koop gewoon een nieuwe weet je zeker dat hij 100% is) smile.gif" border="0bavaria.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Blue Boogie:<P>"Naast secca zou ik graag ook betacrypt & viaccess zenders willen ontvangen" <P>Je spreekt dus niet over Irdeto...<BR>Je weet (of weet niet) dat een embedded systeem goedkoper is dan een CI module...<BR>De 5400 heeft een ingebouwde irdeto; de 5300 een ingebouwde Viaccess...<P>Koop je een 5300, dan hoef je alleen maar een seca CI toe te voegen en alleen maar een kaartje in de viacess lezer te stoppen en... een 5300 is iets goedkoper dan een 5400...<P>Hangt dus vooral af waar jouw voorkeur naartoe gaat: beta of viacess<P>Geef je beta de voorkeur (premw) dan de 5400, anders de 5300...

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...