PeterX Geplaatst: 7 januari 2005 Geplaatst: 7 januari 2005 Ik heb vanavond de "probeerversie" van clonecd 5.0.4.5. geinstalleerd. Wil daarmee voor de veiligheid een kopie maken van de eerste cd van the Sims triple deluxe, welke in de speler moet voordat je het spel kan spelen. Bij het lezen van sessie 1 van 1 van CD blijft het voortgangspercentage al meer dan een half uur op 0% staan. Dit lijkt mij niet goed? Heeft iemand hier ervaring mee? Google en de zoekfunctie van dit forum geven geen oplossing. Graag ontvang ik de verlossende tip. Alvast bedankt. Peter. DM7020HD Openpli 2.1 DVB-S2 en C, HDD 1TB Geotrack SG 107, Archsat 90 cm. Technisat Multytenne met Samsung D7000
Crest Geplaatst: 7 januari 2005 Geplaatst: 7 januari 2005 Citaat: Ik heb vanavond de "probeerversie" van clonecd 5.0.4.5. geinstalleerd. Wil daarmee voor de veiligheid een kopie maken van de eerste cd van the Sims triple deluxe, welke in de speler moet voordat je het spel kan spelen. Bij het lezen van sessie 1 van 1 van CD blijft het voortgangspercentage al meer dan een half uur op 0% staan. Dit lijkt mij niet goed? Heeft iemand hier ervaring mee? Google en de zoekfunctie van dit forum geven geen oplossing. Graag ontvang ik de verlossende tip. Alvast bedankt. Peter. Bij een beveiligde cd kan het zijn dat ie lang in het begin blijft staan. Een half uur is wel aan de lange kant. Kijk in het forum van cdfreaks of je daar wat kunt vinden over dat spel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen