MR_B Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 ome merde; zet een linksys AP maar eens in client mode en probeer dan maar eens kontakt te maken met een ander wifi punt ! Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Moderator Matchless Geplaatst: 11 januari 2005 Moderator Geplaatst: 11 januari 2005 Als je gaat voor een WUSB54g van linksys voor je dreambox kan je het vergeten..heb zo'n ding maar is niet aan het werken te krijgen met een dreambox. De WUSB11 zou het wel moeten doen. Voor de rest heb ik alles linksys en na een wat moeilijk netwerk loopt hij perfect..zie hier Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Ome Merde Geplaatst: 11 januari 2005 Geplaatst: 11 januari 2005 zet een linksys AP maar eens in client mode en probeer dan maar eens kontakt te maken met een ander wifi punt ! werkt dat wel of niet ? merDe deze ruimte is te huur
Moderator Matchless Geplaatst: 11 januari 2005 Moderator Geplaatst: 11 januari 2005 werkt ,alleen had ik hier het probleem dat er dan geen andere wifi clients meer konden connecten.. Heb nu de 2 AP's via WDS aangesloten.Zo kan je ook andere clients verbinding laten maken met 1 van de 2 AP's Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Snarf2000 Geplaatst: 21 januari 2005 Geplaatst: 21 januari 2005 Jou oplossing staat hier http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...p;page=0#793054 Dreambox7000S met amber display, 78cm Triax schotel,SG2100A rotor 4 F-connectors,10 meter kabel, satfinder en C+ abbo en nog een stuk of wat andere kaartjes en natuurlijk vrij zicht op het zuiden.
4-stimpy Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Geplaatst: 22 januari 2005 Ik heb inmiddels een linksys draadloos router gekocht. Ik ben al even aan het stoeien geweest, maar ik snap er eerlijk gezegd nog niet heel veel van. Maar ik geef nog niet op, en stoei nog even verder voor ik daadwerkelijk hulp in ga roepen. Dreambox 800 HD PLI Dreambox 7000s (PLI) 80cm triax Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen