Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet echt wat die patch (pluscam) nu inhoudt. Kan iemand mij vertellen wat die precies behoort te kunnen doen.<P>alvast bedankt voor de uitleg

Geplaatst:

In de eerste plaats zorgt deze ervoor dat je via embedded irdeto cam naar de verschillende irdeto providers kunt kijken (mits geldige keys) zonder te resetten (aan/uit) of kaartwissel (in/uit). Dit is b.v. nodig bij zappen van Stream, Nova etc. naar Premiere World v.v.<P>Ten tweede kun je (mits juiste keys/files) via je embedded irdeto cam ook andere coderingen ontvangen (decrypten), e.g. seca.<BR>en heb je dus geen aparte CI nodig.<P>Lees op humfree site info of de readme.txt in de zipfile van 2.3+.<P>good luck, no thanx rather rate ***** haha !<BR>c-ya !

Geplaatst:

Hi viewer,<P>Is het nou eigenlijk okk zo dat je kunt zappen tussen de verschillende decoderingen zonder kaartwissel?<P>Het werkt nl. soms wel, dan weer niet.<P>SatDr

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

Ja, dat is de bedoeling van de patch (softwarematige reset simulatie), ik heb inmiddels ook wat opgepikt over een hardwarematige reset (staat volgens mij ook wat van op dit board).<P>Zelf gebruik ik de patch alleen voor irdeto schakelingen (PW, ORF, C+) etc. en dat werkt bij mij zonder problemen, ik had toch al een viaccess en seca CI erin zitten dus die laat ik uit gemakzucht maar zitten.<P>succes !

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.