Ga naar inhoud


patch pluscam 2.3


Gast

Aanbevolen berichten

Ik weet niet echt wat die patch (pluscam) nu inhoudt. Kan iemand mij vertellen wat die precies behoort te kunnen doen.<P>alvast bedankt voor de uitleg

Link naar reactie
Delen op andere sites


In de eerste plaats zorgt deze ervoor dat je via embedded irdeto cam naar de verschillende irdeto providers kunt kijken (mits geldige keys) zonder te resetten (aan/uit) of kaartwissel (in/uit). Dit is b.v. nodig bij zappen van Stream, Nova etc. naar Premiere World v.v.<P>Ten tweede kun je (mits juiste keys/files) via je embedded irdeto cam ook andere coderingen ontvangen (decrypten), e.g. seca.<BR>en heb je dus geen aparte CI nodig.<P>Lees op humfree site info of de readme.txt in de zipfile van 2.3+.<P>good luck, no thanx rather rate ***** haha !<BR>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is de bedoeling van de patch (softwarematige reset simulatie), ik heb inmiddels ook wat opgepikt over een hardwarematige reset (staat volgens mij ook wat van op dit board).<P>Zelf gebruik ik de patch alleen voor irdeto schakelingen (PW, ORF, C+) etc. en dat werkt bij mij zonder problemen, ik had toch al een viaccess en seca CI erin zitten dus die laat ik uit gemakzucht maar zitten.<P>succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...