Jan Ambers Geplaatst: 8 januari 2005 Geplaatst: 8 januari 2005 Ik wens met Wincommander (totalcommander ) en via de parallelpoort naar een 2de PC te gaan, kan ik daarvoor een LapLink kabel gebruiken? Hoe wincomm instellen: Via netwerk & poortverbinding andere PC ? Lukt mij niet: Kabel?
Gast Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 Zoek eens het progje FX32 daar lukt het wel mee 1 op 1 met je kabel suc5
Tonskidutch Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 a) die verbinding werkt alleen als de beide poorten zijn geconfigureerd en werkzaam zijn die verbinding moet eerst in windows zijn aangemaakt en aangemeld (via de connection wizard gast-server) c) poortverbinding naar andere pc hoeft dan niet meer in total commander te worden geconfigireerd. indien klopt zie je de andere pc ook in de verkenner. de total commander eigen host client opbouw maakt gebruik van DOS hetgeen niet meer op alle windows versies loopt vandaar cheers Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Jan Ambers Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Geplaatst: 9 januari 2005 Ik heb de LapLink parallelkabel gebruikt, en de eigen PC als server in WinComm en de 2de PC als client, werkte niet, terwijl het met LL wel werkte, maar de filenames met meer dan 8 chars werden 12345~1.x ... Vooral de ~1 stoort me, en dan het niet werken onder WinComm enerveert...
Tonskidutch Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 configuraties / opties... daar kun je 8.3 uitzetten en lange namen gebruiken. de total commander 6.03a gebruik ik.. nooit problemen met filenamen en extensies. cheers Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen