Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 Gezien de meeste onder ons wel in bezit zijn van een Aston CI, zou het misschien nuttig zijn om een Viaccess of een Via/Irdeto Goldwafer te maken voor de Humax Allcam, zoals nu bestaat in de versie Seca4Ird.<BR>Laat ons zeggen een sumiere DS9, maar dan met betaalbare en simpele Goldwafertjes.<BR>Iemand een idee ?<P>Jemp<P>
Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 ze staan al op het net<BR>een adres zal wel niet mogen<BR>dus geef je e-mail maar<BR>dan krijg je het adres
Gast Geplaatst: 6 juli 2001 Geplaatst: 6 juli 2001 Thanks Harry ! Working Good<P>Spijtig geen editor bij, zodat ik SCT er zou kunnen bijzetten.<P>We wachten af.<P>Jemp<P>
Gast Geplaatst: 6 juli 2001 Geplaatst: 6 juli 2001 Begrijp ik het goed als ik concludeer dat het met een gepatchte Humax nu ook mogelijk is Viaccess te ontvangen zonder al dat gedoe met dingen zoals HBEmu ??<P>(ik heb al een beetje gezocht, maar waarschijnlijk nog niet goed genoeg ;-))
Gast Geplaatst: 6 juli 2001 Geplaatst: 6 juli 2001 Harry en Djazzie, bedankt voor de info, maar ik was jullie net een paar minuten voor ;-)<P>Het zoeken ging hier in eerste instantie de mist in omdat ik zocht naar viaccess met 1 "c" en dat lukte niet zo best.<P>Het werkt inderdaad prima.
Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 hebben jullie het over viaccess alleen of gecombineerd viaccess/irdeto want daar vind ik niks over.
rebootje Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 Een search op dit forum op viacces/irdeto levert ook weinig bruikbaars op.<P>rebootje<P>
Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 Jemp begrijp ik goed dat jij de key hebt van sct... omdat je zegt zit geen editor bij zodat ik de key erbij kan zetten...<P>ik hou mijn handen open.... <P>greetz lorisdam
Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 Nog geen directe Key<P>Maar is mogelijks wel af te leiden uit andere werkende V*****s bytes<P>Jemp
Aanbevolen berichten