Ga naar inhoud

Viaccess on 2.3 Allcam ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gezien de meeste onder ons wel in bezit zijn van een Aston CI, zou het misschien nuttig zijn om een Viaccess of een Via/Irdeto Goldwafer te maken voor de Humax Allcam, zoals nu bestaat in de versie Seca4Ird.<BR>Laat ons zeggen een sumiere DS9, maar dan met betaalbare en simpele Goldwafertjes.<BR>Iemand een idee ?<P>Jemp<P> bavaria.gif" border="0read.gif" border="0

Geplaatst:

ze staan al op het net<BR>een adres zal wel niet mogen<BR>dus geef je e-mail maar<BR>dan krijg je het adres

Geplaatst:

Thanks Harry ! Working Good<P>Spijtig geen editor bij, zodat ik SCT er zou kunnen bijzetten.<P>We wachten af.<P>Jemp<P> laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Begrijp ik het goed als ik concludeer dat het met een gepatchte Humax nu ook mogelijk is Viaccess te ontvangen zonder al dat gedoe met dingen zoals HBEmu ??<P>(ik heb al een beetje gezocht, maar waarschijnlijk nog niet goed genoeg ;-))

Geplaatst:

Harry en Djazzie, bedankt voor de info, maar ik was jullie net een paar minuten voor ;-)<P>Het zoeken ging hier in eerste instantie de mist in omdat ik zocht naar viaccess met 1 "c" en dat lukte niet zo best.<P>Het werkt inderdaad prima.

Geplaatst:

hebben jullie het over viaccess alleen of gecombineerd viaccess/irdeto want daar vind ik niks over. smile.gif" border="0

Geplaatst:

Jemp begrijp ik goed dat jij de key hebt van sct... omdat je zegt zit geen editor bij zodat ik de key erbij kan zetten...<P>ik hou mijn handen open.... bavaria.gif" border="0bavaria.gif" border="0bavaria.gif" border="0 <P>greetz lorisdam bavaria.gif" border="0

Geplaatst:

Nog geen directe Key<P>Maar is mogelijks wel af te leiden uit andere werkende V*****s bytes<P>Jemp

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.