harleyke Geplaatst: 8 januari 2005 Geplaatst: 8 januari 2005 vandaag pc gaan terughalen,had hem laten ombouwen in een sharkcase,na opstarten blijkt dat de ventilator zeer veel lawaai maakt,heeft iemand ook zo een case? en is er iets aan te doen om dat lawaai te dempen? wat zich nog voordoet is dat deze pc wel 10 keer opstart voor ik er iets mee kan doen gaat ervoor dinsdag wel terug binnen maar wat zou de oorzaak ervan kunnen zijn? groeten harleyke. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Ome Merde Geplaatst: 8 januari 2005 Geplaatst: 8 januari 2005 wat zich nog voordoet is dat deze pc wel 10 keer opstart voor ik er iets mee kan doen reden 1 om een nieuw systeem terug te brengen, het lawaai kan je als argument 2 aanhalen bij de leverancier. merDe deze ruimte is te huur
harleyke Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Geplaatst: 8 januari 2005 bedankt, dinsdag gaat heel den boel terug binnen,deze pc is 2 maand oud,nog niks anders dan miserie mee gehad,hoop dat het deze keer lukt. groeten harleyke. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
harleyke Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Geplaatst: 9 januari 2005 ik heb nog tot 3 uur van de nacht zitten zoeken,eerste probleem is opgelost,was een softwareprobleem,nu was ik vanmorgen op een pc beurs,daar kreeg ik het advies om de cooling te vervangen voor een lownoise,zou dat de oplossing zijn ? grtz. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Tonskidutch Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 nog meer geld uitgeven is altijd de oplossing tenminste bij de handelaren blijkt dat altijd de tip te zijn... aan consumenten. je stalen PC kast is geperforeerd... geluid gaat door de gaatjes heen.. (simpel dus) nooit zo'n kist kopen die helemaal open is met gatenkaas. en zet hem onder de tafel... dat scheelt de helft. aanvulling: 10 cm tegenover de achterzijde waar zo goed als altijd openingen zitten eens een geluid absorberende plaat zetten (elke bouwmarkt verkoopt het (indien onder de tafel - dus niet zichtbaar - helemaal rustig) cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
harleyke Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Geplaatst: 9 januari 2005 ik ga hem tegen de grond zetten,dat zal zeker schelen. grtz. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Tonskidutch Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 de normen zijn sinds we weer allemaal lid zijn van de EU afgezwakt... de duitsers (waar ik enkele jaren gewoont heb) hadden erg hoge normen betreffende geluid emissies en straling emissies// fsb had een pc volledig geluidarm op de markt gebracht om aan die strenge normen te voldoen (helaas allemaal pindakaas) de normen gingen met kind en badwater overboord. cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen