XAMA Geplaatst: 8 januari 2005 Geplaatst: 8 januari 2005 Hallo , ik heb een probleem ..... ik heb zojuist een geluidskaart geinstaleert een sound blaster live 5.1 mijn systeem ( windows xp ) herkent deze kaart en zegt dat het goed werkt , maar ...... ik krijg maar geluid uit 2 kanalen ,hoe kan dit ? ik heb geen driver gebruikt omdat win xp deze niet nodig heeft , of wel ? graag antwoord , dank bij voorbaat *** onderwerp aangepast
exciter Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 Ik zal ten eerste toch de juiste drivers downloaden van creative.com . Als je die hebt, is het makkelijker om te switchen tussen de diverse modes van de kaart. Waarschijnlijk staat ie nu ingesteld op 2 speakers, dus gewoon stereo. Als je aangeeft, dat je 5.1 speakers heeft, schakelt de kaart om naar dit systeem. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Newbie Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 Je moet inderdaad drivers van creative zelf gebruiken, die van xp zelf hebben slechts stereo. Ook aangeven in je geluidsinstellingen in de configuratiescherm dat je een 5.1 systeem hebt, anders krijg je nog maar geluid uit 2 speakers. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
XAMA Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Geplaatst: 9 januari 2005 Mensen ,ik ga proberen wat jullie mij voorstellen, bedankt !!!
XAMA Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Geplaatst: 9 januari 2005 Jullie hadden beide gelijk na installatie van de driver werkt mijn geluidskaart nu perfekt , Thanks !!
exciter Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen