Gast Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 Ik wil een paar bestanden van de hardeschijf van mijn satelliet ontvanger op de hardeschijf van de computer plaatsen, kun je de harde schijf van de sat-ontvanger extern werkend krijgen zonder te formateren het gaat om een Maxtor 6Y120LO
Tonskidutch Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 Indien het operating system van je PC de formaterings tabellen van de hdd uit de sat-receiver herkent JA dan kan dat. veel file systems (zoals men dat formaat noemt) zijn bekend en kunnen met bepaalde additionele drivers geladen worden zo kun je voor Unix / MAc / DOS / Windows wel het een en ander vinden als je op alltheweb zoekt. maar er zijn sateliet ontvangers die een formaat gebruiken dat niet compatibel is en daardoor zal het windows systeem altijd proberen formateren.. met XP heb je de grootstmogelijke kans op herkenning omdat XP al vele drivers ingebouwd heeft. cheers (mount RAW) Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Ome Merde Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 aan je handtekening te zien heb je een dreambox DM-7000S. installeer samba op je dreambox en je harddisk uit je dreambox is nu "zichtbaar" als netwerkschijf op je Windows-platform. kan die schijf mooi blijven zitten. je kan ook bestandjes overgooien via FTP, hoef je helemaal niets voor te doen, alleen je FTP-programma starten. merDe deze ruimte is te huur
Crest Geplaatst: 12 januari 2005 Geplaatst: 12 januari 2005 Citaat: aan je handtekening te zien heb je een dreambox DM-7000S. installeer samba op je dreambox en je harddisk uit je dreambox is nu "zichtbaar" als netwerkschijf op je Windows-platform. kan die schijf mooi blijven zitten. je kan ook bestandjes overgooien via FTP, hoef je helemaal niets voor te doen, alleen je FTP-programma starten. merDe Je kunt ook DreamVCR gebruiken. Kun je zo een film downloaden vanuit je DB naar je PC.
Barabas Geplaatst: 13 januari 2005 Geplaatst: 13 januari 2005 Citaat: Ik wil een paar bestanden van de hardeschijf van mijn satelliet ontvanger op de hardeschijf van de computer plaatsen, kun je de harde schijf van de sat-ontvanger extern werkend krijgen zonder te formateren het gaat om een Maxtor 6Y120LO Als het een Linux (ext3 of reiserfs) geformattteerde disk is heb je deze tool nog nodig om de disk onder Windows te kunnen lezen. Dat zeg ik... lezen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen