Ga naar inhoud

kan een int. HDD extern aangesloten worden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil een paar bestanden van de hardeschijf van mijn satelliet ontvanger

op de hardeschijf van de computer plaatsen,

kun je de harde schijf van de sat-ontvanger extern werkend krijgen zonder te formateren

het gaat om een Maxtor 6Y120LO

Geplaatst:

Indien het operating system van je PC de formaterings tabellen van de hdd uit de sat-receiver herkent JA dan kan dat.

veel file systems (zoals men dat formaat noemt) zijn bekend en kunnen met bepaalde additionele drivers geladen worden

zo kun je voor Unix / MAc / DOS / Windows wel het een en ander vinden als je op alltheweb zoekt.

maar er zijn sateliet ontvangers die een formaat gebruiken dat niet compatibel is en daardoor zal het windows systeem altijd proberen formateren..

met XP heb je de grootstmogelijke kans op herkenning omdat XP al vele drivers ingebouwd heeft.

cheers

(mount RAW)

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

aan je handtekening te zien heb je een dreambox DM-7000S. installeer samba op je dreambox en je harddisk uit je dreambox is nu "zichtbaar" als netwerkschijf op je Windows-platform. kan die schijf mooi blijven zitten.

je kan ook bestandjes overgooien via FTP, hoef je helemaal niets voor te doen, alleen je FTP-programma starten.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:
Citaat:
aan je handtekening te zien heb je een dreambox DM-7000S. installeer samba op je dreambox en je harddisk uit je dreambox is nu "zichtbaar" als netwerkschijf op je Windows-platform. kan die schijf mooi blijven zitten.

je kan ook bestandjes overgooien via FTP, hoef je helemaal niets voor te doen, alleen je FTP-programma starten.

merDe

Je kunt ook DreamVCR gebruiken. Kun je zo een film downloaden vanuit je DB naar je PC.
Geplaatst:
Citaat:
Ik wil een paar bestanden van de hardeschijf van mijn satelliet ontvanger
op de hardeschijf van de computer plaatsen,
kun je de harde schijf van de sat-ontvanger extern werkend krijgen zonder te formateren
het gaat om een Maxtor 6Y120LO

Als het een Linux (ext3 of reiserfs) geformattteerde disk is heb je deze tool nog nodig om de disk onder Windows te kunnen lezen.

Dat zeg ik... lezen!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen