Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 Ik kreeg als reactie op een eerdere vraag van mij, de opmerking dat ik Allcam 2.3 moet installeren op mijn Hummy.<P>Nu lees ik op verschillende plaatsen dat de Humax met loader<BR>H2.08 (dus NIET L2.08) problemen (RA in display) geeft na het laden van Allcam 2.3.<P>Wie heeft hier ervarung mee, en is het mogelijk na de RA melding<BR>weer de oude software terug te zetten. Zou het jammer vinden<BR>om mijn hummy nu al bij die schrothoop te moeten zetten ;-)<P>Dank!<P>wizzzzz...
Ron Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 geen probleem, de 2.3 versie kun je veilig gebruiken. Die problemen gingen over de 2.2 versie.<P>Toxic[Q]
satdr Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 Hi Toxic,<P>Weet jij hoe dat zit met het schakelen tussen<BR>de verschillende decosystemen.<BR>Met Wallbanger werkt het bij mij niet, <BR>ik heb SeasonII, Humax5400 2.3<BR>Met HBemu werkt het 5 min., Hummie loopt ook geregeld vast, harde reset is dan het enige wat helpt.<BR>Oftewel soms wel dan weer niet, hebben meer mensen dit??<P>Thanx,<BR> SarDr. Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Aanbevolen berichten