Ga naar inhoud


geluidvervorming humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een vraag over problemen met geluid van een humax 5400 .Het geluid is net of iets naast de zender zit het vervormd het helemaal .De humax is aan gesloten op loewe tv weet iemand raad.De humax is voorzien met het nieuwste software en de nieuwste patch van maart niet die dat hy beta en irdeto op de zelfde kaart pakt zonder uit schakelen .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klopt je hebt gelijk. Heb ik ook gehad met m'n hummie. Was altijd op zoek naar de laatste versie. Pak eens een oudere versie,<BR>Ik gebruik zelf die van ik gelof FEB. . Deze vindt je op de off. page van humax. en hij werkt perfect. Laat even op PM weten als je nog problemen hebt. Het motto : het nieuwste is niet altijd het beste ( ik rijdt een Golf 1)<P>stay satted

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip ik 2.08 er in heb er 2.07 er in gegooid is inderdaad iets minder hard ik ga nog wel even verder met zoeken ik verbeeld me het misschien maar als je er een pacht in gooid had hy dan ook weer harder wordt maar mag verbeelding zyn .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou toen ik mijn humax net nieuw had , had ik ook problemen met 't geluid.<P>Dit heb ik toen verholpen door de Pal setting te veranderen naar Pal H dacht ik. Probeer er gewoon een paar en het geluid word weer normaal wink.gif" border="0 .<P>Bedmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...