Ga naar inhoud


WDN4OAK+ en Humax 5300 ?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wil nieuwe soft in mijn hummie 5300 laden.Mijn vraag is,wat kan er verkeerd gaan?, en wat moet je met de soft en loader doen die nu nog in de humax zit? Huidige versie is L2.07. (0017.0200) versie 1.01.04 .De nieuwe versie word L2.08 versie 1.01.05. Groetjes Peter confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


het enige wat verkeerd kan gaan is stroomuitval op het moment dat de humax na het downloaden de data naar de juiste adressen schrijft.<BR>Voor de rest moet je gewoon de aanwijzingen volgen zoals je die op de officiele humax site(s) kunt vinden en dan kan er eigenlijk gewoon niets fout gaan.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het over de 5300 en niet over de 5400,want daar zit nogal verschil in denk ik.Wat ik wil doen is via Humaxdigital.com (org site) mijn versie of software updaten en niet patchen . Ik heb een Humax 5300 met embedded viaccess + 2 losse cams nl de aston 1.05 en irdeto 4.6 se.Zou het mogelijk zijn het menu in het Nederlands te krijgen ,of kan dit alleen bij de 5400 ? groetjes Peter confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een Humax 5300. Ik heb ook geprobeerd te upgraden naar van 1.01.04 naar 1.01.05 en het is mij ook niet gelukt! Wat mij opvalt is dat de file van de 1.01.05 bijna 2 MB is, terwijl andere files ongeveer 900KB zijn. Bestaan er gecomprimeerde files voor de Humax of zo???<P>A.U.B. is het iemand gelukt zijn Humax te upgraden van 1.01.04 naar 1.01.05?

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het is me gelukt,de huidige versie L 2.07 en HVC/DVC 1.01.04 te updaten naar versie L 2.08 en HVC/DVC 1.01.05.Als er nu nog een update komt met een Nederlands menu dan is het feest helemaal compleet. smile.gif" border="0cool.gif" border="0smile.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...