Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 hoe vaak kan ik die firmware met patch er in zetten. of heeft dit geen maximum. Ik ben namelijk bang dat de irdeto cam stuk gaat. en ik kon er ook niks over vinden hier<P>alvast bedankt en gegroet maikie
Ron Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 Wel minstens 1000 keer! Geen zorgen over maken, al is het nooit verstandig zomaar wat te laden. Het beste alleen doen als het echt een upgrade betreft want het zou je maar gebeuren dat je net tijdens het laden stroomuitval hebt. Gewoon niet onnodig risiko nemen.<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 bedankt toxic ik heb zo juist even versie 2.3 nl er ingezet. En werkt perfect.<P>nu pak ik effe een en ga nog effe tv kijken<P>gegroet maikie cheers
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 de 2.3 werkt een stuk sneller bij het om schakelen van provider.alleen van de ned of de duitse naar de grieken is nog een probleem moet bij mij nog gereset worden.
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 @django het wil wel zonder te resetten, maar je moet dan even 'n stuk of tien kanalen van die providers door zappen voordat hij de codering pakt.<P>Daar zal in de volgende versie wel 'n oplossing voor komen.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Nova werkt bij mij wel alleen reset het beeld op elk kanaal tussen de 10 en 20 seconden. Wat is dat dan ????
Aanbevolen berichten