Ga naar inhoud


hummie patch


Gast

Aanbevolen berichten

hoe vaak kan ik die firmware met patch er in zetten. of heeft dit geen maximum. Ik ben namelijk bang dat de irdeto cam stuk gaat. en ik kon er ook niks over vinden hier<P>alvast bedankt en gegroet maikie smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wel minstens 1000 keer! Geen zorgen over maken, al is het nooit verstandig zomaar wat te laden. Het beste alleen doen als het echt een upgrade betreft want het zou je maar gebeuren dat je net tijdens het laden stroomuitval hebt. Gewoon niet onnodig risiko nemen.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt toxic ik heb zo juist even versie 2.3 nl er ingezet. En werkt perfect.<P>nu pak ik effe een tongue.gif" border="0 en ga nog effe tv kijken<P>gegroet maikie cheers tongue.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

de 2.3 werkt een stuk sneller bij het om schakelen van provider.alleen van de ned of de duitse naar de grieken is nog een probleem moet bij mij nog gereset worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@django het wil wel zonder te resetten, maar je moet dan even 'n stuk of tien kanalen van die providers door zappen voordat hij de codering pakt.<P>Daar zal in de volgende versie wel 'n oplossing voor komen.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...