cobes Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Geplaatst: 27 januari 2005 @Morgothzz ik werk met adsl en weet exact hoe ik hem in moet stellen reeds meerdere malen gedaan @AlanS ook ik snap echt niet wat er aande hand was met dat apparaat plotseling zonder waarschuwing terwijl ermee gewerkt werdt hield het hoofdstuk internetten op. heb er zo'n domme sweexs op gezet en die werkte meteen dus kan ook niet aan het modem liggen. Ik heb deze router al zovaak geinstalleerd dat ik het bijna met de ogen dicht kan, maar wat ik ook doe of probeer het lukte gewoon niet meer. Ik heb hem reeds ter ziele gedragen en hoop deze week de nieuwe een Draytec Vigor 2900G draadloos te mogen begroeten zodat ik weer met plezier kan werken. groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
cobes Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Geplaatst: 1 februari 2005 Ik heb de nieuwe draytek er al tussen de 2900G internet is meteen weer wat sneller . wauw wat werk zo'n draytek lekker groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen