Ga naar inhoud


advies


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi ik wil een andere ontvanger kopen-<BR>ik dacht aan een humax.<BR>kan iemand me wat advies geven.<BR>zoals wat is het beste type-<BR>mogelykheden e.d.<BR>ik gebruik nu zelf een echostar 3000-ip-<BR>en een d-box.<BR>ik heb een goldcard een piccard een orginele-<BR>canal+card en een golprogrammer.<BR>alvast bedank voor de info. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb nog niet zolang geleden onderzoek gedaan<BR>naar een scala van ontvangers.<BR>De vraag blijf prijs en prestatie<BR>Mijn conclusie is de hummie 5400 geweest<BR>En toen was er nog geen patch mogelijkheid<BR>Nu waardeer ik deze aankoop nog meer laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info maar wat voor spul heb ik nodig byv een module---kaart----<BR>programmer<BR>ik heb zelf een aston 1.00<BR> en een irdeto 2.06 module-<BR>2 goldkaarten en een goldprogrammer. smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep de modules verpatsen en met die twee goldkaarten kun je alledrie de systemen bekijken. Se** en Ird*** op de ene en Via***** op de andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...