BboyGate Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Hallo, Ik heb een dreambox 500, nu heb ik een probleem met mijn huidige Diseq Switch. ik heb een onbekende 4 poorts diseq switch die iedere keer maar problemen geeft als ik van de ene schotel naar de andere switch. nu ga ik bijvoorbeeld van turksat naar astra en heel vaak krijg ik een melding van Service could not be found. ook op bijvoorbeeld ned1 ned2 enz..(instellingen in de dreambox staan juist.) zou er iemand mij een goeie merk diseq switch (2 poorts, 4 is eigenlijk overbodig) willen aanraden? *** onderwerp aangepast. kies aub in het vervolg een duidelijk(er) onderwerp
Gast Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Je had het beter bij een ander onderwerp kunnen plaatsen. Maar Spaun is een goed merk. Van deze merk kan je zelfs behuizing krijgen om buiten te plaatsen. Succes
BboyGate Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Geplaatst: 11 januari 2005 oke dank je wel! ik zal er voortaan opletten!
Bigfoot Geplaatst: 11 januari 2005 Geplaatst: 11 januari 2005 Wat heb je precies aan schotels/ lnb's en hoe heb je het geconfigureerd in de dreambox? Vervolgens nog eens een keer de settings opnieuw laden helpt soms.
Gast Geplaatst: 12 januari 2005 Geplaatst: 12 januari 2005 Klinkt weer als een signaalverlies probleem .... Zeker omdat je ook probleem van de nederlandse zenders hebt ... Connectors nalopen of ze er goed opzitten, geen stukken kabel aan elkaar of zo min mogelijk doorkoppelen, en een goede kwaliteit kabel ... Heb het probleem zoals je beschrijft (diseqc- "service not found" en ned 1,2,3 - slecht ontvangst )ook effe gehad, kabel van schotel tot dreambox vervangen door kathrein uit 1 stuk en ik was van alle problemen verlost
freaky Geplaatst: 12 januari 2005 Geplaatst: 12 januari 2005 wat je ook eens kunt doen is beginnen met lnb 0 inplaats van 1 Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen