Ga naar inhoud


Background


Gast

Aanbevolen berichten


Die kun je zelf maken.<BR>Gewoon een J-PEG plaatje naar keuze in je ontvanger laden.<BR>Ik neem aan dat je ook weet hoe je dat moet doen.<BR>Het formaat ligt rond de 700x450 of zoiets.<BR>Kijk even naar het formaat van een bestaand plaatje en dan weet je het.<BR>Ik heb zelf een iets kleiner plaatje geladen maar de humax blaast deze zelf tot een beeld-vullend geheel op.<BR>Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, 1 tip, geen foto van jezelf in je hummie stoppen, je zou eens kunnen schrikken van het beeld!<BR>(of je moet van horror houden op je tv) laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nobody2050 <P>Als je een andere Background picture in je humax zet.<BR>Kan je ook hellaas fluiten naar je Garantie.<BR>Zo je bent gewaarschuwd!!! frown.gif" border="0 <BR>En over de maten van de foto heb ik gelezen.<BR>Dat de orginele plaatjes een een afmeting hebben van 704x576.<BR>Kijk hier maar <A HREF="http://home.planet.nl/~vjutten/index.html" TARGET=_blank>eens</A> onder de afdeling Menu Pictures.<BR>Ik heb er elf geen ervaring mee ,ik wou mijn garantie nog 1 jaar volhouden smile.gif" border="0<P><BR>Groetjes TSR smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...