Gast Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Hoi allen, Ik heb momenteel een aston ci-module, maar voor het bekijken van Tsjechische zenders heb ik cryptoworks nodig. De xcam premium en de dragon cam hebben dat volgens mij allebei. de vraag is echter welke is de meest complete cam? De informatie die ik op internet vind maakt me niet veel wijzer. Wat zijn jullie voorkeuren en waarom? Alvast bedankt vrgr Henry
ijsblok Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Hallo, Ik heb zelf een Dragon en ben er zeer tevreden mee. Zapt snel en krijg een hoop leuke zenders open en de ondersteuning vind ik goed. De X-cam heb ik zelf nooit gehad, maar voor zover ik weet schijnt de ondersteuning voor die cam nog beter te zijn. Maar ik weet niet of die cam even veel open gooit als met de Dragon. Maar als je een Dragon koopt is dat zeker geen miskoop (vind ik). Vu+ Duo / Draaibaar 42e - 45w Topfield 4000PVR / Dragon Cam Fortec Lifetime Ultra
PeHa Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Noem eens een paar Tsjechiese zenders en frequentie, dan zal ik eens kijken met de Xcam op een TF 4000. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Gast Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Eurobird 1 12607 H 27500 3/4 Meestal in cryptoworks gecodeerd, soms fta ... Ik wil natuurlijk ook zoveel mogelijk andere canalen openhebben, maar dat ie de cz zenders goed pakt is ook zeer belangerijk. vrgr Henry
PeHa Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Jammer nog geen Eurobird hier. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
MehmetArslan Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Voor zover ik weet is er op geen enkele cam geen enkele zender open gecodeerd in Cryptoworks. Of deze cams een cryptoworks kaart ondersteund zou uitgetest moeten worden. Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
EXTREEMPJE Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Ik heb hier ook een xcam en ben er zeer tevreden mee. Kwa ondersteuning is op het ogenblik de Dragon beter. Maar de toekomst zal blijken of dit altijd het geval is. Maar als ik nu zou moeten kiezen dan ging ik toch voor de dragon. Maar volgens mij zijn ze bij de meeste verkooppunten uitverkocht. grtn AO DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
Gast Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Ik ga er gewoon een officiele kaart om de Tsjechische zenders te kunnen kijken instoppen ... Waarom zou dat niet kunnen werken?
Dravec Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Officiele cryptoworks kaart in een X-cam werkt prima bij mij..ik heb de slowaakse dat gaat ook goed. Alleen wel een adres in Tsjechie en Slowakije hebben om te registreren. Ik heb ze van Czech link en Slovak link (de kaartjes). Topfield 5000CI, X-cam, Diseqc motor, Triax 78CM, Hotbird, Astra, Astra 2, Thor 1,2,3 en Sirius
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen