Ga naar inhoud


humax patch


Gast

Aanbevolen berichten

hoi ik heb mijn humax gepatch deze is van L207 naar H207 gegaan waarschijnlijk heb ik de verkeerde patch gebruikt<BR>Nu wil ik de 11010 NL versie erop zetten maar nu geeft hij een error en kan ik niks meer downloaden HELP HELP

Link naar reactie
Delen op andere sites


L naar H wil niet vandaar die fout !<P>je kan wel L 2.07 naar L 2.08 of van H 2.07 naar H 2.08 <P>kijk eens naar je <P>System ID : 0016.0200 Loader L2.08<BR>of<BR>System ID : 0016.0600 Loader H2.08<p>[ 08-07-2001: Message edited by: muts ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

in alle mij bekende patches zit geen loader dus ik vind het wel een sterk verhaal.<BR>Als ik me niet vergis kun je nu ook totaal geen ontvangst meer hebben omdat een andere loader ook andere instellingen van de tuner met zich meebrengt als de system ID ook meeveranderd is.<BR>Kijk eens in het status menu of behalve de loader ook jouw system ID is meeveranderd.<BR>Zo ja, kan alleen een expert je nog helpen en anders kun je gewoon een L-loader firmware terug zetten als je even de system ID in de HDF file aanpast en met een checksumfixer de HDF weer geldig maakt.<BR>Ik heb begrepen dat het in het andere geval met een stukje aangepaste software ook nog wel te repareren is.<BR>Ik zou je wel willen aanraden niet zo veel met firmware te rotzooien als je niet weet waar je mee bezig bent wink.gif" border="0<P>Toxic[Q]<p>[ 08-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...