Ga naar inhoud


humax probleem


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem met mijn hummie<BR>als ik hem uitschakel worden de kanalen via de kabel zeer slecht<BR>wie weet er een oplossing???<BR>thnx marc frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


op alle kanalen bijna geen beeld meer<BR>en zet ik mijn hummie aan dan komt het beeld via de kabel ook weer terug<BR>het is dus heel vreemd confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

als dat waar is ,wordt de modulator uit geschakeld,dus geen 12volt meer aanwezich.<BR>Dit is wel raar ,want normaal gesprokken<BR>is dan de voeding kapot en zal je hummie ook <BR>niet alles goed doen.hoe oud is dan je ontvanger????

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja maar wat kan de oorzaak zijn?????????<BR>ik heb zelf geen flauw idee<BR> de enigste oplossing is om mijn hummie maar aan te laten staan frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@ The kingg<P>Weet je al wat het probleem was dat je kabel signal slecht werd?<P>Ook ik heb het probleem nu twee maanden dat mijn kabel slecht wordt als ik de humax met de AB uitzet.<BR>En vanaf vandaag heb ik alleen nog maar een knipperend streepje op het display, de humax reageerd nergens meer op.Kan er geen nieuwe loader en soft meer in krijgen.<BR>Is dit een voedings probleem????<P><BR>Vogelaar

2 x DM8000HD, DM800HDse, VU+ Ultimo 4K, VU+ Duo 4K SE met T90, Draaibare Triax 110, Deltastar gregorian 120, Laatste OpenPli, LG65UB980V 4K TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehhh, ik snap hier niets van.<P>Als ik een Hummer had (en ik heb er 2, hihi), had ik allang de kabel opgezegd. Dat is toch geld weggooien in een bodemloos vat....?<P>En dan, als je zo stom wilt zijn om toch maar UPC of wie dan ook te spekken, dan trek even de beide coax kabeltjes uit je Hummer en verbind ze weer met elkaar. Is dan de ontvangst weer goed, dan is je Hummer naar de kl*t*.<BR>Kan toch niet zo moelijk zijn of...? laugh.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...