Gast Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 ik ben hier een oude pc staan met win98 SE Nu is die via een router mee verbonden op het internet om in het geval dat mijn pc ingebruik is , nu hebben de kinderen er een scroll muis voor gekocht met ps/2 aansluiting maar die is niet op de pc aanwezig nu heb ik een verbindingsstuk gekocht zodat deze kan aangesloten worden via de seriële poort . Het licht van de muis brand zodat ik denk dat er wil stroom naartoe gaat maar de pc erkent ze niet kan ik dit instellen en zo ja hoe?
Gast Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Hoi Hoi, Niet alle ps2 muizen kunnen serieel aangesloten worden. Dat is hier dus ook het geval. Ron
maxloader Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Heb je de drivers er wel ingezet. Max Live life to the Max(loader)
Ome Merde Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 optische ps/2 muizen werken niet op een seriële poort. ook niet van logitech met een omvormertje. helaas ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 13 januari 2005 Geplaatst: 13 januari 2005 niet alle ps2 muizen kunnen idd op serieel en als ze optisch zijn al helemaal niet. je moet ergens op een beetje grote markt naar zo'n seriele muis zoeken, laatst haalde ik er ook weer een vandaan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen