Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat heb ik / situatie;

TV met DB7000 en accespoint in hobbyruimte en philips VL1200 die naar slaapkamer zendt

TV met philips VL1200 in slaapkamer die ontvangt van hobbyruimte

TV met DB7000 en accespoint in kamer.

Draadloos internet / netwerk in hele huis.

Wat wil ik;

1 bewakingscamera die ik in alle genoemde ruimte's wil zien zonder veel draden te trekken.

Wat heb ik nog nodig of hoe zouden jullie het doen?

Nu dacht ik aan een coaxkabel te trekken naar hobbyruimte en kamer , aangezien daar de coax aanlsluitingen niet gebruikt worden. Maar dan heb ik geen signaal draadloos naar boven.

Totdat ik info over een scartbox las en dacht dat jullie wellicht een beter oplossing zouden vinden.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Geplaatst:

weet niet zeker maar als je overal internet hebt? kun je volgens mij het best een ip camera nemen al dan niet draadloos dan heb je het overal volgens mij en ze dalen nogal in prijs tegenwoordig en meer modelen, heb nog niet getest maar zit er ook aan te denken namelijk, misschine iemand hier die er ervaring mee heeft

s4f

Geplaatst:
Citaat:
weet niet zeker maar als je overal internet hebt? kun je volgens mij het best een ip camera nemen al dan niet draadloos dan heb je het overal volgens mij en ze dalen nogal in prijs tegenwoordig en meer modelen, heb nog niet getest maar zit er ook aan te denken namelijk, misschine iemand hier die er ervaring mee heeft

s4f

Met dat idee heb ik ook gespeeld, maar hoe krijg ik dit beeld op mijn TV scherm zonder computer ????

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Geplaatst:

weet ik ook niet goed heb geen dreambox maar misschien kan het hier mee? moetje effe dreambox speciealist vragen, anders weet ik het ook niet of op een comp een server draaien die je kan streamen via je dreambox kan vast maar vraag me niet hoe precies zo slim ben ik nie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen