Ga naar inhoud


Digitale uitgang Humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn Humax 5400 aansluiten op mijn TV (philips 9616). De humax heeft een optische digitale uitgang en mijn TV een coaxiale ingang. Wie weet een oplossing confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


verder (nog) nix, PW doet ook Digital maar die kunnen we helaas nog niet pakken met de Humax (wachten op handige patcher ?)<P>Maar eerlijk is eerlijk, de echte hobby freak moet en zal DD uit de speakers krijgen, ook als is het alleen nog maar van Pro-Sieben....<P>Ik geloof wel dat indien de C+'en in de diverse landen DD 5.1 signaal toevoegen dit bij een grote groep zal aanslaan. <P>greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi.........Jan <BR>Er is een omvormer te koop die je tussen de humax en je tv kunt zetten. die past dus je signaal aan . te koop bij die bekende electro winkel met het dikke boek .<P>De groeten TOONSAT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij lopen er een aantal behoorlijk naast het oorspronkelijke onderwerp smile.gif" border="0<BR>De Humer kun je zonder problemen aansluiten op een Philips TV met coaxiale DD aansluiting. Het enige dat je nodig hebt is een Opto -> Coax omzetter.. Deze zijn te krijgen bij onder andere C*nr*d als bouwpakketje voor ca. 16-17 gulden, of als kant en klaar apparaat met kastje eromheen etc voor een tientje of 6-7...<P>Suc6 !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk, sorry.<P>Tuurlijk mogelijk van optisch --> dig.coaxiaal<P>Ik ging alleen even in op de vraag wat er dan (als je dat eenmaal hebt)in dolby digital te ontvangen is, en da's helaas nog weinig.<P>Jan succes ! en groenteboer ex-Q-6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...