Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil mijn Humax 5400 aansluiten op mijn TV (philips 9616). De humax heeft een optische digitale uitgang en mijn TV een coaxiale ingang. Wie weet een oplossing confused.gif" border="0

Geplaatst:

verder (nog) nix, PW doet ook Digital maar die kunnen we helaas nog niet pakken met de Humax (wachten op handige patcher ?)<P>Maar eerlijk is eerlijk, de echte hobby freak moet en zal DD uit de speakers krijgen, ook als is het alleen nog maar van Pro-Sieben....<P>Ik geloof wel dat indien de C+'en in de diverse landen DD 5.1 signaal toevoegen dit bij een grote groep zal aanslaan. <P>greetz.

Geplaatst:

hoi.........Jan <BR>Er is een omvormer te koop die je tussen de humax en je tv kunt zetten. die past dus je signaal aan . te koop bij die bekende electro winkel met het dikke boek .<P>De groeten TOONSAT

Geplaatst:

ja en werkt nog ook alleen weinig zenders die in dolby uitzenden laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>groeten maikie

Geplaatst:

Volgens mij lopen er een aantal behoorlijk naast het oorspronkelijke onderwerp smile.gif" border="0<BR>De Humer kun je zonder problemen aansluiten op een Philips TV met coaxiale DD aansluiting. Het enige dat je nodig hebt is een Opto -> Coax omzetter.. Deze zijn te krijgen bij onder andere C*nr*d als bouwpakketje voor ca. 16-17 gulden, of als kant en klaar apparaat met kastje eromheen etc voor een tientje of 6-7...<P>Suc6 !

Geplaatst:

Voor zover ik weet zend Pro7 dolby digital uit.<P>Zijn er nog andere (Palco, Kiosk, Taquilla, C+) ???.

Geplaatst:

Je hebt helemaal gelijk, sorry.<P>Tuurlijk mogelijk van optisch --> dig.coaxiaal<P>Ik ging alleen even in op de vraag wat er dan (als je dat eenmaal hebt)in dolby digital te ontvangen is, en da's helaas nog weinig.<P>Jan succes ! en groenteboer ex-Q-6.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.