Gast Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Ik heb hier een Triax 110cm met Invcacom 0.3db lnbf en een strong disecq motor en als ontvanger een dreambox 7000. Alles werkt perfect van 45E tot 45W met een gemiddelde van een 80% signaal op alle satellieten, dit is wel goed denk ik, maar op de nederlandse kanalen op de astra heb ik maar 60% en toont de dreambox een BER van 100 oplopende tot soms 4000, waardoor ik een schokkend beeld heb of soms helemaal geen beeld. De Taquillas bv hebben danwel hun 80% signaal en een BER van 0. Wie kan mij helpen?
oudeis Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Toch niet goed genoeg uitgericht, gok ik.. Ik heb hier een Triax 78cm op een rotor, en krijg op op de NL zenders 78% SNR, en op de Taquilla's 86%. LNB is een Sharp 0.6 dB. Lijkt me dat jij dat ook zeker moet kunnen halen, met een grotere schotel en betere LNB... Misschien dat het uitrichten van een grote schotel een nauwkeuriger werkje is vergeleken met een kleine zoals de mijne? - Ruud
Gast Geplaatst: 11 januari 2005 Geplaatst: 11 januari 2005 Ik heb hier voor het testen een 65 cm trax hangen en heb een signaal op de nederlandse zender van rond de 75% en taquila 83% en daar moet jij toch zeer zeker ver boven zitten.. Ik meen dat ik met mijn 1.20 ergens rond de 90 uit kom met de dreambox op de nederlandse zenders. Dus ik denk inderdaad niet goed afgesteld en kan het heuvel in de kabel of LNBF liggen. Greetz Ronald.
Gast Geplaatst: 16 januari 2005 Geplaatst: 16 januari 2005 Het lag aan de lnbf heb er nu een nieuwe invacom 0.3 ingezet en heb nu de op de nerderlandse 86% en op de taquiillas 93% en de andere sats oost tot west ook allemaal perfect kan niet beter!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen