Ga naar inhoud


zwaar probleem humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo <P>Je kan een probleem hebben met je voeding.<BR>Dat er te weinig spanning aanwezig is om het board aan te sturen en dan start het toestel ook niet op dit kun je nalaten kijken bij de betere satdealer die humax verkoopt. <P>Groetjes <BR>Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites


goeiedag allemaal,<P>ik kan u allen mee delen dat sinds vandaag mijn receiver het weer doet.<BR>het probleem werd bij mij opgelost toen de kanalen lijst weer werd geupload.<BR>dus yes , de hemel splijt weer open, de vogeltjes zingen weer. hij doet het weer!!!!<P>nu wel even afkloppen natuurlijk voordat ik weer te enthousiast wordt :-)<P>in iedergeval harstikke bedankt voor al jullie reacties, want zonder al die reacties was het me echt nooit gelukt!<P>thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat Avalon hier op het goede spoor is.<BR>Als iemand met hetzelfde probleem vecht, dan probeer eens de ontvanger te starten zonder dat de LNC aangesloten is.<BR>Een paar weken geleden had ik hetzelfde prbleem bij een kennis in Berlijn. Die kocht op mijn aanraden 2 x Humax 5400. Omdat hij geen opvallende schotel wilde plaatsen viel de keus op een vlakke "plank" van Kathrein (BAT63 + switch). Daar kun je 2 ontvangers tegelijk op aansluiten. Afijn, naar een paar biertjes die 2 Hummers bij hem in bedrijf genomen. Het "plankje" perfekt op Astra uitgericht en alles werkte provisorisch prima. Todat alles nog een keer werd afgekabeld om het definitief goed aan te sluiten. Toen, na het opnieuw inschakelen het door jullie beschreven probleem: Ra met puntjes..... Op een gegeven moment, na ongeveer een minuut deed de Hummer het opeens vanzelf weer.<BR>Het probleem deed zich op beide Hummers voor.<BR>Ik dach gelijk aan de LNC stroomvoorziening door de Hummers. Die Kathrein "plank" verbruikt volgens de gebruiksaanwijzing ongeveer 350 mA, wat nogal aan de hoge kant is.<BR>Toen ik de LNC aansluiting onderbrak, starten de Hummers onmiddelijk zonder problemen. Ik ben er zeker van dat de Humax stroomvoorziening voor de LNC aan de zwakke kant is waardoor ze slecht starten.<BR>Wie weet eigenlijk hoeveel stroom zo´n Humax eigenlijk kan leveren...? Staat nergens in de gebruiksaanwijzing of op het www.<BR>Het probleem bij mijn kennis heb ik tot nu toe niet op kunnen lossen. Gelukkig starten ze na ongeveer een minuut te "hikken" en draaien dan goed.<P>Groet confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...