Con Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Het bericht ". . Stoffelijk overschot Jeanny (18) gevonden !! " is weliswaar op slot maar ik kan het niet laten om toch nog op deze wijze een reactie te geven. Hoever zijn wij? Wij (als ik zo vrij mag zijn ) satelietfreaken kunnen ons niet voorstellen dat dit soort dingen gebeuren, toch? Waarom accepteert ieder elkaar niet, doen wij (satelieters) toch ook allemaal. Oké iemand is het met de mening van een ander niet eens maar dat wordt dan verbaal uitgesproken (op deze site) als het al niet gedoogd wordt. Jammer dat in Nederland dergelijke zaken voorkomen. Dat hierop verschillend wordt gereageerd kan ik me op zich wel voorstellen maar laten we allemaal voor ons houden dat we allemaal vrede willen. Met betrekking tot gebeurtenissen die ons tegenstaan zou ik bijna zeggen geef er geen gehoor aan opdat anderen gesterkt wordt door een respons. Mijn icoon "Isabel de gans" is een typisch voorbeeld van rust en vrede. Niet gehinderd door de ellende in Nederland. Gewoon een lief dier (lees huisgenoot). Zij leeft in een genootschap van 2 andere ganzen 4 loopeenden en een overdosis aan kippen. Zij gedogen een ieder terwijl voor Isabel een kip (wellicht) een etnische minderheid is. Soms denk ik "was ik maar een dier geweest" dan wordt ik omgeven door warmte. Althans bij ons, en bij de meeste mensen, denk ik. Wat kan de moraal zijn. . . . Ik weet het niet maar laten we met z'n allen mild blijven. In de hoop en verwachting dat de moderator dit gedoogt. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Ome Merde Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 is inderdaad verschrikkelijk maar een topic zit niet voor niets op slot. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten