Ga naar inhoud


PW proggen + 2.3 allcam


Gast

Aanbevolen berichten

Heren,<P>Ik heb een GW card en een gepatchte Humax 5400. Ik kan hier en daar wel de PW files<BR>vinden, maar op een of andere manier werken ze niet goed. Ik gebruik Picprog en Winphoenix om te proggen. [Vp20 van Willem].<BR>Ik heb wel files gehad die het wel deden. Heb ik de verkeerde files [zo ja... svp] of<BR>doe ik iets anders niet goed?<P>Verder ben ik van plan om de allcam voor Viaccess erop te zetten. Zitten hiet ook nog nadelen aan (bijv. Traag zappen o.i.d.)?<P>Thanx!

Link naar reactie
Delen op andere sites


weet je zeker dat dat de 2.3 patch er wel goed in zit. ik had ook geen beeld op pw maar toen bleek dat ik de 2.3nl patch er niet goed in had zitten. en als je dan een van de laatste files pakt moet het werken.<BR>bijvoorbeeld die van B****R<P>groetjes maikie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hetzelfde probleem.<BR>Ik heb nu werkende PW files, maar als ik andere files van internet haal krijg ik het niet aan de gang. Zal waarschijlijk eraan liggen dat ik nog niet 2.3 erop heb staan.<BR>als je wil kan ik je mijn files die nu werken wel even mailen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 2.3 er nog niet inzitten. Ik vroeg me alleen af of er nog nadelen aan zitten. <P>Als je me de PW's nog even kan mailen zou dat perfect zijn!<P>Ik heb Irdeto wel prima aan de praat, maar dus geen werkende PW's. Ik heb de Schumi 10NL patch er momenteel nog in zitten.<P>BVD!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...