Gast Geplaatst: 11 januari 2005 Geplaatst: 11 januari 2005 @All, na alle stress om google staat de site sinds het afgelopen weekend er weer in. Joepie. Weet iemand of er een site bestaat waar je kunt zien in welke zoekmachine je site voorkomt. Nu is het zo dat ik dat elke keer apart moet uitvoeren. Bijvoorbaat dank. mvg Olav
Bigfoot Geplaatst: 11 januari 2005 Geplaatst: 11 januari 2005 Stuur me maar een PM met jouw site URL erin, dan plaats ik die link op onze site. Graag link terugplaatsen ook. Op die manier (met links naar jezelf op andere sites) kom je (hoger) in Google terecht.
Duwgati Geplaatst: 11 januari 2005 Geplaatst: 11 januari 2005 Ja en nee. Er is software genoeg om je ranking te checken voor allerlei search engines. Zoek maar eens met Google Maar houd er rekening mee dat je je ranking apart moet checken voor elk keyword of frase. Als jij een zoek-criterium ingeeft waaronder je site nou net niet voorkomt in een bepaalde search engine, wil dat nog niet zeggen dat de site er helemaal niet is opgenomen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen