Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn moter weigert van nog satelieten te positioneren ,voorheen geen probleem zelf met andere receivers geen beweging in te krijgen hij is nochtans maar 11 maanden oud heeft iemand daar ervaring mee hij staat vast op Hotbird nu en geft als de kanalen door maar verplaatsen nee dat niet (merk is STAB)type HH100

Zorba

VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000

Geplaatst:

Staan de settings in het menu van je receiver nog goed ingesteld? Wat voor ontvanger gebruik je overigens?

Geplaatst:

Triple Dragon een humax CI 5100 een samsung en een hyundai en geen enkele kan hem doen verplaatsen blijft op hotbird staan en beeld heb ik ook op hotbird

Zorba

VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000

Geplaatst:
Citaat:
Mijn moter weigert van nog satelieten te positioneren ,voorheen geen probleem zelf met andere receivers geen beweging in te krijgen hij is nochtans maar 11 maanden oud heeft iemand daar ervaring mee hij staat vast op Hotbird nu en geft als de kanalen door maar verplaatsen nee dat niet (merk is STAB)type HH100

Had exact hetzelfde probleem met mijn stab HH120. Op andere receiver geprobeerd maar geen beweging. Wel signaal. Na vervanging f-connectoren en kabels uiteindelijk andere motor gekocht. Bingo direct weer werken. Motor dus defect. Garantie?? na 1,5 jr NEE dus.
Ik zou hem gewoon naar satboer terugbrengen als je nog garantie hebt. Die kan hem zo voor je door meten.

****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen