Ga naar inhoud


Humax, laat maar zitten !!!


Gast

Aanbevolen berichten

@ Humax:<P>Laat maar zitten die nieuwe soft voor de 5400 (als ie uberhaupt al op komst is)!<BR>Heb mijn nokia 9500 weer van stal gehaald, staat nu bovenop de Humax, en 'n AC-3 sound geeft dat ding, niet te geloven !<BR>Echt grote klasse van Dr. Overflow, thanks!<P>vr.gr. charel blush.gif" border="0blush.gif" border="0blush.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedoel je dat de Nokia AC-3 geeft op PW-kanaal ?<P>Zou inderdaad in dat geval leuk zijn om dat in de Humax voor elkaar te krijgen.<P>Verder doet de Hummie het toch goed ? ook AC-3 op helaas alleen nog Pro-7, maar goed...<P>Ik heb mijn Nokia 9500S recent weggedaan en ben dik tevreden, tuurlijk kan altijd beter..<P>greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja op Cinedome de Luxe, 24 uur per dag en om de drie á vier dagen een nieuwe film.<BR>Ben ook tevreden over de Humax, maar heb 'm ooit aangeschaft speciaal voor AC-3.<BR>En dat kan ie op dit moment juist net niet, op Premiere bedoel ik dus.<BR>Dat dit nu reeds maanden duurt en nog steeds geen softwareaanpassing voor AC-3 op Premiere is eigenlijk toch niet te geloven.<P>vr.gr. Charel.<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Charel,<P>Leuk je weer actief te zien op dit board.<P>Ik had toch niet overdreven met mijn melding van enige weken op dit board..........AC3 is super en daarbij vergeleken is de Hummie een "blikken doos".<P>Maar..........Seca, Irdeto en Viacess op een doos en 1x kaartje is natuurlijk wel super te noemen.<BR>Dus laat ze bij Humax maar gewoon doorgaan met hun AC-3 develop activiteiten, hebben we straks een superdoos in het kwadraat.<P>Groet van Aviddvv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb zelf oook beide kastjes en ben een absolute Nokia Mediamaster fan.<BR>Mijn 9600 is sinds kort ook voorzien van de digitale uitgang. Ik krijg van jullie wel een beetje de indruk dat jullie vinden dat de 9500 beter klinkt als de Humax. Nu heb ik redelijk "getrainde" oren, maar tot die conclusie kan ik niet komen. Verklaar je nader.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschil in geluidskwaliteit wordt bepaald door DD-decoder/versterker en luidsprekers. De bitstream die beide ontvangers uitsturen is namelijk dezelfde... laugh.gif" border="0<P>Volgens Humax is devolgende SW-versie ook geschikt voor Dolby-Duitsland. smile.gif" border="0<P>FF wachten, no worries. :bav:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag ik even ik ben het niet zo met je eens PIPO. Mijn nokia 9500 is de beste ontvanger die ik ooit heb gehad> lekker makelijk wat de snelheid betreft moet ik je gelijk geven maar moeilijk vind ik hem zeker niet. ik heb meer problemen met de humax moet ik eerlijk zeggen lukt ook allemaal wel maar toch. De nok werkt veel mooier naar mijn mening maar ik vind he geluid van de humax hartstikke goed alleen jammer van dolby bij pw maar ja daar komt ook wel weer een oplosing voor.<P>greetz maikie smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal niet zomaar zeggen dat ik het met een clown eens ben laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 maar in dit geval heeft PIPO toch wel een beetje gelijk.<BR>Zet 10 mensen die nooit eerder met een digitale ontvanger hebben gewerkt voor een humax 5x00 en een nokia 9x00 en 9 van de 10 mensen zal wat betreft gebruiksgemak voor de Humax kiezen. <BR>De Nokia met zijn 250 (of zo) opties is nou eenmaal die de eenvoudigste ontvanger.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké jongens,<P>dit was nu ook weer niet de bedoeling om zo'n soort discussie te veroorzaken.<P>Wat ik wel wilde melden is dat ik het 'n echt minpunt van Humax vind dat die nieuwe soft er nog steeds niet is, dat ik toen maar de nokia weer van stal haalde, dat die bewonderingswaardig klinkt in AC-3, dat 't zeker grenst aan het geluid van DVD, dat ik nog geen Pro-7 in AC-3 heb gehoord op mijn Nokia, dat ik dat wel op de Humax heb gehoord, dat dit niet zo klonk als mijn DVD, dat Cinedome deLuxe dus wel super klinkt op de Nokia, dat ik a.s. Zaterdag om 22.00 uur met de Nokia en met de Humie naar Pro-7 schakel, en dat ik dan zeker hoop te weten of de één of ander beter klinkt, zal het laten weten!<P>vr.gr. charel wink.gif" border="0<p>[ 13-07-2001: Message edited by: Charel ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik het even verklaren dan ? kijk Nokia Mediamaster is antiek basta die had ik eens 3jaar geleden 1 =traag 2=moeilijke ontvanger en 3=niet gebruiksvriendelijk kijk maar mijn vriendin kon er zelfs niet goed mee werken .<BR>Kijk het is mijn mening .<BR>Geef mij dus toch maar die Humax5400 een lekere speeldoos en nog redelijk snel ook sneller dan Nokia veel sneller hihihihihi laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toxic jij kan toch echt mooie indianeverhalen vertellen ik heb toch zelf z'on antieke doos van een Nokia gehad hier <BR>is echt heel traag jij doet nu of ik nog niet met een ontvanger kan werken zeg mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil 1 ding zeggen heb ook wel een paar ontvangers gehad en vind humax5400 COOL confused.gif" border="0<BR>P.S pipo ik ben het wel met je eens humax is gewoon een leuke en goede hobby ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de nokia klinkt beter dan de hummie?? raar hebben jullie op pro 7 en cindom de L. de zelfde films gezien!!???? eerder kun je volgens mij niet echt goed een conclusie trekken. ga maar een naar de videotheek huur 2 verschillende dvd films en je zult zien dat het geluid van de 1 film anders klinkt (anders opgenomen) dan de andere.<BR>conlussie er zijn verschillende factoren die invloed hebben op het geluid.<P>gr.

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhhh... hebben we het hier niet gewoon over 2 verschillende goede kasten die hun eigen specifieke kenmerken hebben ?<P>De Nokia is op zich een mooie kast (had een 9500S) en is door soft-ontwikkeling tot destijds één van de of dé beste kast.<P>Humax is ook voor een groot gedeelte door zijn soft-ontwikkeling tot enorme populariteit gekomen.<P>Is dit niet een discussie van: de één houdt van aardbeien-ijs en de ander van vanille-ijs ? hier kom je nl. volgens mij niet uit.<P>conclusie: ieder zijn eigen smaak, en gelukkig maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hum Vrienden.....<P>Hoe vaak moet ik het nog zeggen....<P>PREMIERE WORLD ZEND NIET DOLBY AC3 KOMPATIBEL UIT.<P>Ligt niet aan de Hummer, ligt niet aan aan de Nokia.<BR>Het ligt aan Premiere World. Die willen niet dat Hummers het doen. Die willen hun eigen sh*t dBox nog aan de laatste suffers in Duitsland slijten. (bijna canal+ perikelen)<P>Groeten<P>Wacht nou maar, het duurt niet lang meer dan doet de Hummer het ook.<BR>Wedden......! <BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...