Ga naar inhoud


Humax, laat maar zitten !!!


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, hier is ie dan,<P>AC-3 test-vergelijk Humax 5400/Nokia9500 DVB 1.84.6:<BR>*Zender Pro-7.<BR>*Film "Fled".<BR>*Beiden ontvangers dig. aangesloten op een Yamaha a-2.<P>Moet eerlijk bekennen dat er nauwelijks verschil (eigenlijk geen) hoorbaar is tussen beide ontvangers !<P>Wat ik wel nog constateer is het volgende:<P>Het geluid van Cinedome de Luxe klinkt wat AC-3 betreft meer "gespreid" dan PRO-7, zeker wat betreft de REAR-speakers. Maar dit heb ik dan ook geconstateerd tijdens de film "BATS" op Cinedome de Luxe.<BR>Maar we mogen, en daar moet ik "Satbikkel" helemaal gelijk in geven, geen appels met peren vergelijken. Schijnt dat Premiere de films zelf digital "remasterd", en dat echt perfect doet. Jammer dat het vergelijk Humax/Nokia (nog) niet mogelijk is op Cinedome de Luxe!<BR>Misschien is dat "zelf remasteren" van Premiere er ook de oorzaak van dat onze geliefde Humax hun signaal niet aan kan! <BR>Hoop dat je gelijk krijgt "svetik" met je wedden dat.<P>vr.gr. charel. tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0<p>[ 14-07-2001: Message edited by: Charel ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...