Ga naar inhoud


db-newbie, bestaat er een FAQ over het hoe en wat


Gast whiples

Aanbevolen berichten

heb nu een week een dreambox maar kan er nog niet goed uitkomen.had eerst een humax 5400.maar ik heb gehoord dat een dreambox geweldig is en ik dacht ook dat het heel simpel ging met flashen van firmware/emu,s.

met een humax is het een compoort kabel en klaar is kees.

maar ik lees iets over een usb stick.heb ik aangeschaft maar kom er niet uit.ook niet naar zoeken op het forum naar info.

als ik m,n dreambox nu wil flashen met hydra zeus moet dat via internet verbinding?een zenderlijst kan ik er wel in krijgen .maar zoals emu,s enz.. keys enz..

wie heeft een stappenplan voor dummy,s?

wie kan me hier mee helpen?kom er echt niet uit.

 

 

 

*** onderwerp aangepast. kies aub in het vervolg een duidelijker onderwerp

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
heb nu een week een dreambox maar kan er nog niet goed uitkomen.had eerst een humax 5400.maar ik heb gehoord dat een dreambox geweldig is en ik dacht ook dat het heel simpel ging met flashen van firmware/emu,s.
met een humax is het een compoort kabel en klaar is kees.
maar ik lees iets over een usb stick.heb ik aangeschaft maar kom er niet uit.ook niet naar zoeken op het forum naar info.
als ik m,n dreambox nu wil flashen met hydra zeus moet dat via internet verbinding?een zenderlijst kan ik er wel in krijgen .maar zoals emu,s enz.. keys enz..
wie heeft een stappenplan voor dummy,s?
wie kan me hier mee helpen?kom er echt niet uit.


Hoi,
Dus...Jij wilt zonder wat te zoeken een antwoord op je vraag hebben? Als ik jou was zou ik een beetje rond neuzen in deze forum dan leer je veel meer dan je verw8t
Link naar reactie
Delen op andere sites

Whiples,

 

Op de site van sjerom ( http://dreambox.sjerom.com/ )staat één en ander goed uitgelegd. Ook de benodigde programma's en plugins kun je daar downloaden. Voor de emu's is dit ( www.dreamboxworld.com ) een goede site. Hierop kun je diverse emu's downloaden, plugins etc. En je hebt een goed overzicht over diverse emu's en hun mogelijkheden. Ook diverse images zijn van deze sites te downloaden.

Vooral door veel lezen en experimenteren leer je de dreambox goed kennen.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...