Ga naar inhoud


Humax upgraden naar nieuwste software wat gebeurt er dan met de loader ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>ik denk dat ik het antwoord al weet maar ik wil het graag even zeker weten.<P>Ik heb nog een Humax met daarin de loader L107 wat dus een nogal oude versie is. Ook de rest van de software is nogal oud. <P>Als ik nu bij Humax de nieuwste software vandaan haal, wordt dan ook automatisch de loader geupgrade ? Krijg ik dan dus automatisch de H208 met HIC10110 ?<P>Dat is dus wel mijn idee maar ik weet het niet zeker.<P>Stel nou even dat het niet zo is. Dat ik dus die oude loader houd. Is mijn ontvanger dan daarna wel te patchen ?<P>groeten<P>henry

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry jongens (en meisjes natuurlijk)<P>Antwoord verderop in het forum al gevonden. Moet ook eerst kijken en dan pas posten (mijn excuus,, het antwoord was wat verderop te vinden dan ik gekeken had :-)<P>Hoe dan ook, voor diegenen die mischien ook met deze vraag zitten:<P>Voor zover ik het nu door heb zijn er 4 verschillende humaxen. Als je nu een L207 wordt dat na de upgrade L208. Een H207 wordt H208 etc.<P>Er blijven dus uiteindelijk 4 verschillende versies over. (precies de versies die op de humax download pagina staan waar je de officiele upgrade vandaan haalt)<P>L2.08 / H2.08 / H1.37 / L 1.37<P>Met allemaal de laatste versie software HIC 1.01.10 (die dan weer te patchen is)<P>De volgende keer dat er dan weer een nieuwe update uit komt moet je dus weer in de gaten houden dat je de goede update hebt. (ik maar denken dat na de update alle Humax-en hetzelfde zijn)<P>OK, weer wat geleerd, hoop dat er nog mensen zijn die dit lezen en er ook nog wat aan hebben wink.gif" border="0 <P>groeten<P>henry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...