Ga naar inhoud

waarom wel met de comp. en niet met de laptop ??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een programmer om de funfiles erin te zetten VP-20 ik krijg het niet voorelkaar met de laptop waar xp op draait , maar wel met de oude pc van me met millenium erop ? ik gebruik chipcat [ alle versies geprobeerd ] wel is het zo dat de 2 leds op de programmer [ groen en rood ] konstant branden als dze is verbonden met de laptop, echter op de milleniumpc doet alleen de groene het , en bij het programmeren gaat de rode knipperen . ik werk met dezelfde kabel ertussen , ik heb alle instellingen in chipcat al 100x veranderd met geen resultaat . nu is mijn vraag kan dit niet met de compoort van de laptop ? ik werk met de acer aspire 1700 2.8ghz 512 mb geheugen en 80 gb schijf . wie weet dit probleem op te lossen ?moet ik de compoort in de laptop anders instellen ofzo ?

Geplaatst:

de VP-20 moet als je met xp of w2000 werkt andere dipswitch instellingen hebben..

die het korstbij gelegen aan de rs232 aansluiting bepaald of je met 3,58 of met 6 Mhz frequentie werkt..

xp wil dus 6 hebben.

dan is het echter ook tijd om de chipkrat eens te updaten naar de nieuwste versie (bij duwgati te halen)

dan zou het moeten werken.

(indien je niet de overige dipswitches op de vp-20 hebt veranderd voor pic of atmel.

)

cheers

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen